اجتماعی » سیاسی » فضای مجازی » مازندران
کد خبر : 143765
سه شنبه - ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

انتقال آب خزر به عنوان آرزویی برای دولت باقی می ماند/ فرمایشات رهبری فصل الخطاب است

محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات مازندران با حضور در غرفه پایگاه خبری تحلیلی مازندرانه گفت: نمایشگاه مطبوعات با تلاش‌های اداره کل ارشاد مازندران در سطح بالایی برگزار شد و بنده شاهد حضور مسئولان و مردم زیادی در این نمایشگاه بودم. وی افزود: بازدید از نمایشگاه کتاب […]

انتقال آب خزر به عنوان آرزویی برای دولت باقی می ماند/ فرمایشات رهبری فصل الخطاب است

محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات مازندران با حضور در غرفه پایگاه خبری تحلیلی مازندرانه گفت: نمایشگاه مطبوعات با تلاش‌های اداره کل ارشاد مازندران در سطح بالایی برگزار شد و بنده شاهد حضور مسئولان و مردم زیادی در این نمایشگاه بودم.

وی افزود: بازدید از نمایشگاه کتاب ضعیف بود که این موضوع باید ریشه یابی شود و نقاط ضعف و قوت آن مشخص شده تا نمایشگاه‌های آینده با صلابت بهتری برگزار شود.

دامادی ادامه داد: بابت گرانی بنزین جلسات محرمانه ای برگزار شد که مجلس در جریان آن نبود و همین موضوع خود جای ایراد است، اما چون رهبر معظم انقلاب آن را تایید و روی این موضوع تاکید فرمودند ما نیز تمکین کردیم چرا که رهبری فصل الخطاب است.

وی بیان کرد: باید حواسمان باشد که سفره مردم کوچک نشود و بر فرض مثال به یک راننده تاکسی بگوییم چون شما سهمیه دارید نباید کرایه ها را بالا ببرید اما از آن سمت قطعات اتومبیل را بالا ببریم که قطعا مشابه این موارد سبد خانوار را کوچک می کند; به همین خاطر دولت در اجرای این طرح باید بسیار کارشناسی شده عمل کند و در صورت دیدن تخلف قطعاً برخورد سختی با دولت خواهیم کرد.

نماینده جوان مردم ساری در مجلس تاکید کرد: انتقال آب خزر به هیچ عنوان اتفاق نخواهد افتاد و فقط به عنوان آرزو برای دولت باقی خواهد ماند چرا که کار غیر کارشناسی هیچ وقت اتفاق نمی افتد.

دامادی در پایان افزود: ما از روز نخست اعلام کردیم که در حمایت از عدم انتقال آب دریای خزر، زنجیره انسانی تشکیل می دهیم و امروز هم همین مسئله را عنوان می‌کنیم و از جان خود میگذریم، ولی زیر بار حرف زور نمی رویم و اگر دوستان تاریخ مازندران را مطالعه کنند خیلی چیزها دستگیرشان خواهد شد.

خبر: سحر صالحی