ناهید منصوری متخصص بیهوشی و مدیر داخلی بیمارستان شمال آمل در خصوص افتتاح بخش آی سی یو تنفسی و تحت اورژانس ۲ بیمارستان شمال در گفتگو با خبرنگار مازندران بیان کرد: این بخش در سطح استان ویژه می‌باشد، چرا که تا به حال بخش های تنفسی ما به صورت اتاق‌های مجزا بود، ولی الان بخش تنفسی و فشار منفی اینجا ایجاد شده است که در سطح استان نمونه بوده و خیلی کم شاهد چنین بخش هایی در سطح بیمارستان های شمال کشور شاهد هستیم.

وی افزود: این بخش به منظور کمک رساندن به کل استان مازندران و بیماران تنفسی آن که در شرایط سختی به سر می‌بردند، افتتاح شده است.

منصوری ادامه داد: این بخش دارای ۱۸ تخت ویژه آی سی یو تنفسی می باشد که بیمار در وضعیت فشار منفی قرار می‌گیرد که در بهبود وضعیت تنفسی آن بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: متخصص های داخلی و فوق تخصص ها بسیار در این بخش کمک کننده هستند و ۲۴ ساعته به بیماران سرویس خواهند داد که بیماران هر چه زودتر و بهتر بتوانند سلامت خود را باز یابند.

مدیر داخلی بیمارستان شمال آمل تاکید کرد: برای تمامی همکاران، بیماران و مردم شریف استان مازندران و شهرستان آمل افتتاح این بخش جای بسی خوشحالی است که در بیمارستان شمال این شهر چنین بخش ویژه ای افتتاح شده است.

خبر و تنظیم: سحر صالحی