وبلاگستان
کد خبر : 9528
چهارشنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

برای جهاد آماده ایم

به نقل از وبلاگ ولایت فقیه / شاید برکاربردترین شعاری که در تمامی مراسم‌های ملی ما ایرانیان از راهپیمائی ۲۲بهمن, روز قدس؛۹ دی و…..بگیر تا دیدار با رهبری؛خلاصه هر مراسمی که یک پایش بچه حزب اللهی‌ها باشند, شعار ای رهبر آزاده, آماده‌ایم,آماده ولی شاید درستش این باشد, که بگوئیم ای رهبر آماده, ما آزاده‌ایم؛ آزاده, […]

برای جهاد آماده ایم

به نقل از وبلاگ ولایت فقیه /
شاید برکاربردترین شعاری که در تمامی مراسم‌های ملی ما ایرانیان از راهپیمائی ۲۲بهمن, روز قدس؛۹ دی و…..بگیر تا دیدار با رهبری؛خلاصه هر مراسمی که یک پایش بچه حزب اللهی‌ها باشند, شعار ای رهبر آزاده, آماده‌ایم,آماده ولی شاید درستش این باشد, که بگوئیم ای رهبر آماده, ما آزاده‌ایم؛ آزاده, از ۷ دنیا آزادیم.فقط بلدیم خوب شعار بدیم و کری بخونیم. فقط بلدیم خون به دل شما بکنیم, به قول یکی از دوستام هر کاری که شما می‌گوئید انجام بدهید ما انجام نمیدهیم.

اگر واقعا آماده بودیم واهل شعار دادن نبودیم. میفهمیدیم جنگ وجهاد فقط اسلحه به دست گرفتن نیست. میفهمیدیم وهمین جائی که نشستیم, توی سنگر جنگ هستیم. اگه توی ۸ سال تفنگ گرفتن دستشون گرفتند از خاک و ناموس این مملکت دفاع کردند؛ الان نوبت ما است که ژ۳ و کلشینکف دست گرفتند, قلم دست بگیریم, دوربین دست بگیریم, یه متن قشنگ بنویسیم, یه فیلم زیبا بسازیم یه پوستر زیبا طراحی کنیم خلاصه هرکاری که از دستمون برمیاد به بهترین نحو انجام بدیم و با اون کار به جنگ دشمن برویم.

آهای بچه حزب اللهی امام خامنه‌ای خیلی وقته حکم جهاد داده, ولی چون من و تو از هفت دنیا آزادیم و آماده جهاد نیستیم, خواب موندیم و متوجه نشدیم. اگه امام خامنه‌ای رو ولی فقیه و نائب امام زمان بدونیم اون موقع باید به این باور هم برسیم که هرجمله ایشون حکم جهاد را دارد.بله بچه حزب اللهی فرقی هم نمیکنه دختر یا پسر حضرت آقا بین ماها که مدعی ولایت‌مدار بودن داریم غریب‌تره آقا چطوری باید حکم جهاد بده؟ تا ما متوجه بشیم. آقا نگفت امر به معروف و نهی از منکر بکنید؟؟ این حکم جهاد نیست؟؟ آقا مگه در زمینه‌های علمی, اقتصادی, فرهنگی علناً از کلمه جهاد استفاده نکردند؟؟ پس منتظر چی هستید بسم الله دوستان؟؟ آقا مگه بخدا حکم جهاد داده ما هواسمون نیست. کاری نکنیم آقا بین ما طرفداراشم غریب باشه به این جملات آقا کمی بیشتر دقت کنیم دوستان.

جهاد علمی۱
اگر اهل جهاد بودیم؛ میفهمیدیم وقتی مولا در نهج البلاغه گفته علم اقتدار می‌آورد, رهبری وقتی می‌گوید:پیشرفت علمی زمینه ساز اقتدار اقتصادی و سیاسی ایران۲

میرفتیم دنبال تولید علم اقتدار آفرین؛ و بومی کردن علوم اقتدار آفرین میرفتیم دنبال تولید علم توحیدی،دنبال بومی کردن علوم, دنبال توحیدی کردن علوم میرفتیم. نه اینکه برویم دنبال ترجمه علوم غربی اگر اهل جهاد بودیم, باید شهدای علممون خیلی بیشتر از این حرفا بود.

من عقیده ام این که کار علمی در دانشگاه و در کشورباید جهادی باشد؛ کار علمی جهادی انجام بگیرد:۹۲/۵/۶
میرفتیم دنبال جهاد نفس اون طور که رهبری گفته در کار علمی:

یکی از انواع جهاد با نفس هم این است که شما شب تا صبح را روی یک پروژه‌ی تحقیقاتی صرف کنید و گذر ساعات را نفهمید.۸۹/۴/۲
و میفهمیدیم خیلی کار داریم. میرفتیم دنبال کرهای عقب افتاده‌ای که باید انجام میدادیم و انجام ندادیم.
ما هنوز خیلى راه در پیش داریم تا به آن نقطه‌اى برسیم که از لحاظ علمى مورد نظر است؛ خیلى باید تلاش کرد؛ خیلى باید مجاهدت کرد.۱۳۹۳/۰۴/۱۱

جهاد اقتصادی۳

امثال مثل من که ادعای ولایت‌مداری داریم و شعار می دهیم: وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ؛… تا به حال فکر کرده‌ایم یکی از مهمترین حکم‌های جهادی که امام خامنه‌ای صادر کرده‌اند،جهاد اقتصادی است: امروز هر کسی بتواند به اقتصاد کشور کمک بکند، یک حرکت جهادی انجام داده است.۹۴/۱/۱
جهاد و در مقابل دشمن ایستادن صرفاً حضور در خط مقدم جبهه و مبارزه‌ی نظامی نیست، بلکه امروز منظور ایستادگی در جبهه‌ی اقتصادی است. بنابراین یکی از راه‌های ایستادگی در جبهه‌ی اقتصادی، مبارزه‌ی منفی است. به این معنا که تا می‌توانیم از کالاهای خارجی استفاده نکرده و از کالاهای تولیدی کشور خود استفاده کنیم. برای حفظ اسلام، انجام نماز و روزه کافیست یا باید به تکلیف نیز عمل کرد؟

امام خامنه ای: کسى خیال نکند که جهاد- همان جهاد مسلحانه را مى‏گوییم؛ نه جهاد علمى و مالى و اقتصادى و جهاد در سنگر سازندگى که همه در جاى خود محفوظند و فضیلت دارند- تمام شده است. البته فضیلتِ جهاد مسلحانه بافضیلت‌های دیگر قابل‌مقایسه نیست. میدان این جهاد، میدان بازى است که خودِ این هم فرصت دیگرى است. این‏ها نِعَم الهى هستند و شما باید از این فرصتها استفاده کنید. (۲۹/۰۶/۱۳۷۳)

امام خامنه‌ای چقدر در مورد تعصب در مصرف کالای داخلی تاکید دارند و چقدر اصرار براین موضوع دارند؟ شما رهبری را سراغ دارید که از مردمش خواهش کند تا آنها به مصرف داخلی رو بیاورند؟

– محصولات داخلی را مردم مصرف کنند؛ نروند دنبال این نشانه‌ها. حالا مُد شده است بگویند «بِرَند» است، بِرَند فلان؛ بِرَند چیست! بروید سراغ مصرف تولیدات داخلی. آن چیزهایی که مشابه داخلی دارد، متعصّبانه و با تعصّبِ تمام، ملّت ایران، خارجیِ آن را مصرف نکنند. (۲۹/۱۱/۹۳)

– امروز باید همه رو بیاورند به سمت مصنوعات و تولیدات داخلی ؛ این باید یک فرهنگ شود. (۰۹/۰۲/۸۸)

– در دولت مطرح کنید، اصرار کنید، پافشاری کنید که اشیائی که جزو مصارف دولتی است، مطلقاً از خارج نیاید… دولت تصمیم بگیرد در هیچ‌یک از چیزهایی که مصرف می‌کند، از قلم و کاغذ روی میز گرفته تا ساختمان‌سازی تا بقیّه‌ی چیزها، هرآنچه در داخل قابل تولید است، خودش را از خارج ممنوع کند، بر خودش حرام کند. (۰۹/۰۲/۹۴)

– قسمتی از وصیتنامه سیاسی – الهی امام خمینی ره : «بر دولت‌ها و دست‌اندرکاران است چه در نسل حاضر و چه در نسل‌های آینده که از متخصصین خود قدردانی کنند و آنان را با کمک‌های مادی و معنوی تشویق به کار نمایند و از ورود کالاهای مصرف‌ساز و خانه‌برانداز جلوگیری نمایند و به آنچه دارند بسازند تا خود همه چیز بسازند.» در واقع منظور ایشان این است که به آنچه دارند قانع باشند تا در نهایت سازنده‌ی همه‌ی کالاها در کشور خود باشند.

تعصب در مصرف کالای داخلی؛ محصولات داخلی را مردم مصرف کنند؛ نروند دنبال این نشان‌ها؛حالا مد شده است.بگویند برند است؛ برند فلان؛ برند چیست!

بروید سراغ مصرف تولیدات داخلی؛ آن چیزهایی که مشابه داخلی دارد؛ متعصبانه وبا تعصب تمام؛ ملت ایران؛ خارجی آن را مصرف نکنند.۲۹/۱۱/۹۳
اگر اهل جهاد بودیم الان به دنبال تکمیل اقتصاد مقاومتی بودیم و نه به دنبال لغو تحریم‌ها؛ میفهمیدیم در خیلی از موارد ما فقط به اسم جنس خارجی پول میدیم مگرنه کیفیت جنس داخلی بهتر است و اگر هم کیفیت جنس خارجی بالاتر و بهتر بود دیگر استفاده از کالای داخلی که اسمش جهاد نبود.

جهاد فرهنگی۴

ما اگر واقعاً به دنبال جهاد و عمل به حرف رهبری بودیم, نمیگذاشتیم که تا در سینمای ما سکس پنهان شکل بگیرد؛ نمیگذاشتیم امثال سلحشورها و حاتمی‌کیا و ده نمکی‌ها تنها باشند, نمیگذاشتیم در عرصه فرهنگ کار به جائی برسد که گفتن از مبانی اسلام در جامعه خطرناک باشد.از شبیح خون فرهنگی میرتسیدیم . الان گردان‌های ما در خط مقدم مبارزه یا جنگ نرم هم تشکیل شده بود.

واقع قضیه این است که کارزار فرهنگی از کارزار نظامی اگر مهم تر نباشد و اگر خطرناکتر نباشد؛ کمتر نیست؛ این را بدانید,واقعا یک میدان کارزار است اینجا۱۹/۲/۹۲

جهادسیاسی۵

اگر ما اهل مبارزه و جهاد بودیم, عرصه سیاست را برای تکنوکرات‌ها و لیبرال‌های عاشق غرب باز نمیگذاشتیم. اگر ما معنی جهاد و مبارزه را خوب فهمیده بودیم؛ بعد از گذشت سی و چند سال از انقلاب عرصه را برای زبیرها و طلعه‌ها باز نمیگذاشتیم تا صدای این عمار رهبری در نماز جمعه بلند شود.

تشکیل خانواده وفرزندآوری۶

ما اهل مبارزه و تحمل سختی نیستیم که اگر بودیم میرفتیم دنبال امر ازدواج با چک خداوند؛ و ازدواج را ساده و آسان میگرفتیم و بچه‌دار میشدیم.به تشکیل خانواده اهمیت میدادیم و از ازدواج نمیترسیدیم.

یادمان هست رهبری در دیداری که با جانبازان داشتند در پاسخ یکی از جانبازان که گفت آقا ما منتظریم شما حکم جهاد بدهید چه پاسخی دادند:

جانباز دیگری شعرخوانی می‌کند و می‌گوید: «آقا ما منتظریم شما حکمِ جهاد بدهید…» آقا با لبخند می‌گویند: «من که حکم جهاد دادم. منتها نه جهاد نظامی…» و از «جهاد فکری» و «جهاد تبلیغی» و «جهاد روحیه‌ای» سخن می‌گویند.۷

بشنوید: چه کسی از جنگ خسته شده است؟

اندر حکایت بعضی از دوستان مثلا حزب اللهی و ولایی مانند خود من این است که فکر میکنیم جهاد فقط اسلحه دست گرفتند و جنگیدن با سگ هار منطقه و آمریکا و نابودی اسرائیل هم فقط با صلوات فرستادن ممکن است؛ که به قول خود آقا اگر قرار بود با صلوات فرستادن اسرائیل نابود شود من از صبح تا شب صلوات می‌فرستادم, باید کار کنیم.

دوست من میخواهی اسرائیل رو نابود کنی زحمت بکش کالای اسرائیلی نخر, گوشی آمریکائی که حامی رژیم صهیونیستی ست با افتخار نخر؛ نوشابه اونهارو نخور و… دوست من حضرت آقا مگه ما جوانان را به تحصیل, تهذیب و ورزش سفارش نکرده, پس کو دوستان؟؟ ورزش که هیچی شکر خدا هیچ کدوممون حال نداریم از جامون تکون بخوریم. تحصیلم خیلی تلاش کنیم دانشگاه آزاد همیشه سرکلاس‌ها به قول خودمون دنبال کار فرهنگی در دانشگاه هستیم, شاگرد اول مشروطی‌ها هستیم؛ دستمون درد نکنه! واقعا زحمت میکشیم, آبروی هرچی ولایت‌مدار و بچه ولایتی هست رو بردیم, در مورد تهذیبم که هیچی نگم بهتره! بخدا تهذیب فقط هیئت رفتن و سینه زدن نیست. چند نفر از ما تا حالا نهج البلاغه خوندیم؟چند نفرمون صحیفه سجادیه خوندیم؟ و….

حضرت آقا مگه مصرف کالای خارجی رو حرام اعلام نکردند؟مگه دستور به مصرف کالای داخلی ندادند؟ نگید به دولت گفت, دولت بزرگترین مصرف کننده داخلی است, وقتی به دولت حرام اعلام کرد یعنی برای ماهم حرام کرده ایشان متوجه باشیم.

پس چرا هنوز خرید و مصرف کالای خارجی در بین ما افتخار هست ؟ مگه آقا نگفتند اصلاح الگوی مصرف, مگه نگفتند سبک زندگی ایرانی- اسلامی پس رعایت نمی‌کنیم؟ بخدا بچه حزب اللهی به ریش گذاشتن و تسبیح دست گرفتن نیست, الان ریش داعشی‌ها بلندتر از ما هست؛ چادر زناشون پوشیده‌تر از ما هست تازه روبندم میزنند. پس الکی سینه سپر نکنیم؛ که من ولایت مدار هستم, هیچ فرقی بین تو به قول خودت ولایت مدار با اون که غیرولایت مداره نیست, تازه جرم اون کمتره چون اون ادعائی نداره و نمیگه من طرفدار سیدعلی هستم, ولی به قول خودت تو سرباز سید علی هستی. آقا باید رسما بیاد بگ من در زمینه فرهنگی در زمینه علمی در زمینه اقتصادی اعلام جهاد میکنم شماها لطف کنید و جهاد بفرمائید نه گل پسر اگه منتظری اینجوری اعلام جهاد کنه آقا هیچ وقت اینجوری اعلام جهاد نمیکنه. مگه آقا چند سال قبل نگفت, غرب ما را وارد جنگ اقتصادی کرد؟ پس چرا کالای دشمنتو با افتخار میخری و مصرف میکنی؟ مگه آقا نگفت جنگ نرم پس چرا در زمینه فرهنگ کاری نمکینی؟ و فقط بلدی غر بزنی؟ چرا در زمینه علمی که اقا اینقدر روش تاکید داره هیجچ عملی انجام نمیدی؟

حاج سعید قاسمی راست میگه: از این به بعدم به جای شعار ای رهبر آزاده, آماده‌ایم, آماده شعار بدهیم ای رهبر آماده, آزاده‌ایم, آزاده, از ۷ دنیا آزادیم دیگه آقا داره دیده بانی میکنه,استراتژیست طراحی میکنه وخودش پیاده میکنه, به دشمن حمله می‌کنه, ضد حمله میزنه, جلوی حمله وضد حمله دشمن رو میگیره, ماهم که ازادیم بیخیال نشستیم جلوی تلویزیون فقط سر تکون میدیم سخنان امام خامنه ای رو تائید میکنیم, بعدشم خیلی زود فراموش می‌کنیم. حضرت آقا دلش به کی باشه غواص که حتی حال ندارن دستشونو بیارم بالا چهارتا الله اکبر بگن وقتی حضرت آقا توی سخنرانی‌هاش یه جمله حماسی میگه, اونائی که خودشونو جر میدن به وجد میان بعد از هر جمله حماسی حضرت آقا معمولا ردیف سوم,چهارم نماز جمعه, دقیقا بعد اون میله‌ها هستند, غواص در حال تسبیح ادناختن هستند, یکی نیست بهشون بگه آقای مسئول اینجا جای تسبیح انداختن نیست, اینجا وقتی امام خامنه ای یه جمله حماسی بگی باید داد بزنی آقا دمت گرم؛ گل گفتی, ولی خوب غواص ومسئولین گوشی برای شنیدن حکم جهاد رهبری ندارن و ماهم که مثلا شنیدیم و به وجد اومدیم وقتی سخنرانی تمام شد ف۶راموش می‌کنیم حضرت اقا چی گفت؛ و اصلا چرا گفت و چی کار باید بکنیم تا این جمله و درخواست حضرت آقا رو بتونیم عملی کنیم. بیائیم یا علی بگوئیم پسر حضرت زهرا یعنی آقا سید علی رو یاری کنیم و به حرف‌هایش گوش فرا دهیم.

مگه شعار نمیدی وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد

ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد؟؟

بسم الله آقا حکم جهاد داده کاری کن که ارتش دنیا نتواند جواب تو را بدهد. و دشمن را در زمینه فرهنگی و علمی و اقتصادی شکست بده.اگه مرد این میدونی بسم الله بگو بیا وسط میدون بدون خدا هم کمکت میکنه اگه نیستی, پس خواهشاً الکی شعار نده و سینه سپر نکن…

خدایا ما را از خواب غفلت بیدار کن !

کسی ناراحت نشه … صرفا جهت اطلاع بود ؛ مخاطب این حرفا هم خود خودم بودم!