اجتماعی » مازندران
کد خبر : 9456
سه شنبه - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

برنامه های فرهنگی و اطلاع رسانی راه و شهرسازی مازندران برای نوروز تشریح شد

سید حمید حسینی اظهار داشت: هرساله شاهدیم که با فرا رسیدن نوروز و زنده شدن طبیعت تقاضا و نیاز به سفر نزد مردم افزایش چشمگیری پیدا کرده و تعطیلات ویژه و منحصر به فرد این ایام زمینه ساز مناسبی برای انواع مسافرت ها می گردند . وی تصریح نمود: دراین میان استان مازندران به دلیل […]

برنامه های فرهنگی و اطلاع رسانی راه و شهرسازی مازندران برای نوروز تشریح شد

سید حمید حسینی اظهار داشت: هرساله شاهدیم که با فرا رسیدن نوروز و زنده شدن طبیعت تقاضا و نیاز به سفر نزد مردم افزایش چشمگیری پیدا کرده و تعطیلات ویژه و منحصر به فرد این ایام زمینه ساز مناسبی برای انواع مسافرت ها می گردند .

وی تصریح نمود: دراین میان استان مازندران به دلیل گردشگر پذیر بودن و برخورداری از مواهب طبیعی همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده و از پرترافیک ترین راههای کشور محسوب می گردد.

وی خاطرنشان ساخت: از این رو راه و شهرسازی مازندران در راستای ضرورت امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عموم کاربران اقدامات گسترده ای را در دستور کار خود دارد.

سید حمید حسینی در خصوص دیگر اقدامات این اداره کل برای ایام نوروز خاطر نشان ساخت: تهیه و ساخت برنامه زنده تلویزیونی “راه و راهدار” ، ساخت فیلم های مستند و آموزشی و پخش از شبکه استانی ، تهیه و ساخت برنامه رادیویی ” آوای خوش سفر ” و توزیع در بین مسافرین نوروزی ، چاپ و توزیع نقشه راههای استان و کشور ، پازل های آموزشی ویژه نسل نوپا و کتابچه (همگام با راهداران در نوروز۹۵ ) در ورودی محورهای استان به مسافرین نوروزی ، نصب بیش از ۶۰ عدد استند و ۷ بیلبرد و ۱۰۰۰ عدد بنر با مضامین شعارهای ایمنی و هشداردهنده در کلیه محورهای مواصلاتی تحت پوشش استان و پلهای عابر پیاده از اقدامات این اداره کل در ایام نوروز بوده که امیدواریم این فعالیتها در راستای اطلاع رسانی ، آگاهی و فرهنگ سازی نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری ایفاء نماید.

سید حمید حسینی افزود : پاسخ گویی به مسافرین نوروزی در مورد آخرین وضعیت راههای استان از طریق دو شماره تلفن  ۱۴۱  (گویا )  و ۳۳۳۲۲۳۲۰ ( شبانه روزی ) و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ از دیگر اقدامات این اداره کل برای مسافرین نوروزی است.

رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی مازندران ابراز امیدواری نمود : ان شاء الله در سال ۱۳۹۵بتوانیم با همدلی و تعامل بیشتر و رعایت کلیه مقررات و قوانین توسط رانندگان عزیز شاهد سالی بدون سوانح رانندگی در کشور و استان عزیزمان باشیم.