اجتماعی » اخبار » ورزشی
کد خبر : 9170
دوشنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

رانییری جانشین کونته در آتزوری

فدراسیون فوتبال ایتالیا بنا بر گزارش رسانه‌های ایتالیا با قطعی شدن رفتن کونته از آتزوری بعد از یورو ۲۰۱۶ جانشین قطعی او را مشخص کرد. بنا بر گزارش سایت “ItaSportPress” کلودیو رانییری سرمربی لسترسیتی گزینه اصلی جانشینی کونته در فصل آینده برای تیم ملی ایتالیا است زیرا کونته فصل آینده سرمربی چلسی خواهد شد. این […]

رانییری جانشین کونته در آتزوری

فدراسیون فوتبال ایتالیا بنا بر گزارش رسانه‌های ایتالیا با قطعی شدن رفتن کونته از آتزوری بعد از یورو ۲۰۱۶ جانشین قطعی او را مشخص کرد.

بنا بر گزارش سایت “ItaSportPress” کلودیو رانییری سرمربی لسترسیتی گزینه اصلی جانشینی کونته در فصل آینده برای تیم ملی ایتالیا است زیرا کونته فصل آینده سرمربی چلسی خواهد شد.

این سایت افزود: همه انتظار داشتند که جانشین کونته در آتزوری آنچلوتی باشد اما با قطعی شدن قرارداد آنچلوتی با بایرن همه این شایعات پایان یافت.

این منبع در پایان نوشت: رانییری با عملکرد فوق‌العاده خود با لستر سیتی در این فصل از لیگ جزیره انگلیس توانسته است در صدر جدول قرار بگیرد این عملکرد خوب نظر تافیکو رئیس فدراسیون ایتالیا را به خود جلب کرده است. در صورت عدم توافق با رانییری فدراسیون ایتالیا مانچینی را زیر نظر دارد.