وبلاگستان
کد خبر : 8480
جمعه - ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱

اتمام بیش از ۲۰ هزارتعرفه رای در حوزه انتخابیه رشتخوار

به نقل از وبلاگ بانک خبر شهرستان رشخوار / فرماندار رشتخوار گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۳۶۵ تعرفه رای در حوزه انتخابیه رشتخوار مصرف شده است. خالق‌داد عرب  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، عنوان کرد: تاکنون انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه […]

اتمام بیش از ۲۰ هزارتعرفه رای در حوزه انتخابیه رشتخوار

به نقل از وبلاگ بانک خبر شهرستان رشخوار /

فرماندار رشتخوار گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۳۶۵ تعرفه رای در حوزه انتخابیه رشتخوار مصرف شده است.

خالق‌داد عرب  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، عنوان کرد: تاکنون انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه رشتخوار بدون هیچ مشکلی در جریان بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه رشتخوار پنج نامزد برای کسب یک کرسی به رقابت می‌پردازند و در حوزه فرعی رشتخوار ۴۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

فرماندار رشتخوار با بیان اینکه ۴۲ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه فرعی رشتخوار برپا شده است، اظهار کرد: ۲۶۰۰ نفر در این حوزه رای اولی هستند. حضور حماسی مردم حوزه انتخابیه رشتخوار در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم خواهد بود.

وی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان کشور و نیز اقتدار نظام اسلامی در جهان می‌شود. مردم آگاهانه و با شناخت کامل نمایندگان خود را برگزینند.

عرب اظهار کرد: حضور گسترده در انتخابات آبروی نظام و کشور است و هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های رای پرشورتر باشد، دشمنان مایوس‌تر و دوستان انقلاب امیدوارتر خواهند شد.