اجتماعی » اقتصادی » بین الملل
کد خبر : 44005
پنجشنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

تولید هویت بصری و توسعه استراتژی تصویری از جمله ارکان مهم جهت برند سازی می باشد

سعید بابایی مشاور ویژه دبیران اجرایی اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند (سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی)  و نهمین کنفرانس بین المللی برند  (مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما) گفت:لوگو، برند شما نیست. هویتتان هم نیست. طراحی لوگو، طراحی هویت و برندسازی هر کدام وظیفه‌ای بر عهده دارند که همگی در کنار هم […]

تولید هویت بصری و توسعه استراتژی تصویری از جمله ارکان مهم جهت برند سازی می باشد

سعید بابایی مشاور ویژه دبیران اجرایی اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند (سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی)  و نهمین کنفرانس بین المللی برند  (مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما) گفت:لوگو، برند شما نیست. هویتتان هم نیست. طراحی لوگو، طراحی هویت و برندسازی هر کدام وظیفه‌ای بر عهده دارند که همگی در کنار هم تصویری از تجارت یا محصول را در ذهن شکل می‌دهند.
تولید هویت بصری و توسعه استراتژی تصویری از جمله ارکان مهم جهت برند سازی می باشد.
شرکتها ، مؤسسات و سازمانهای مختلف در دنیا با تصویری که از خود ارائه می دهند شناخته می‌شوند. اگر این تصویر دارای کلیتی واحد، منسجم و هدف گذاری شده باشد، تاثیری که در ذهن مخاطبان یا گیرندگان پیام خواهد گذاشت یک تصویر قدرتمند، شفاف و تاثیرگذار خواهد بود. و بالعکس اگر این تصویر (پیام بصری فرستنده) مغشوش، متفرق و غیر منسجم باشد پیام منتقل شده دارای ماهیتی مغشوش خواهد بود.
با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت مسئولین از تولید ملی ، قطعا تولید هویت بصری و توسعه استراتژی تصویری در خصوص محصولات ایرانی می تواند برند ایرانی را در جامعه جهانی مورد توجه بیشتر قرار داده و باعث رونق اقتصادی گردد.
بر این اساس درنظر داریم، با همکاری متخصصین متعهد بتوان فرصتی را جهت برند سازی محصول ایرانی فراهم نمود.