وبلاگستان
کد خبر : 4149
شنبه - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

دهه فجر از دیدگاه کودکان دبستانی در لنده+تصاویر

به نقل از وبلاگ پاتوق وبلاگنویسان شهرستان لنده / دوازدهم بهمن ماه ۱۳۵۷برای همیشه در تاریخ این ملت ماندگار ماند تا دسته گل های خندان ایران اسلامی پس از گذشت سی وهفتمین بهار آزادی اش با به تصویر کشانیدن لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) به کشور را از عمق وجود و با دستان کوچ خود […]

دهه فجر از دیدگاه کودکان دبستانی در لنده+تصاویر

به نقل از وبلاگ پاتوق وبلاگنویسان شهرستان لنده /

دوازدهم بهمن ماه ۱۳۵۷برای همیشه در تاریخ این ملت ماندگار ماند تا دسته گل های خندان ایران اسلامی پس از گذشت سی وهفتمین بهار آزادی اش با به تصویر کشانیدن لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) به کشور را از عمق وجود و با دستان کوچ خود بلندترین قصیده عاشقی و دلدادگی ملت را به تصویر کشند.
۱۲ بهمن، یه روز خوب و به یاد ماندنی است که هیچ وقت از ذهن ملت ایران فراموش نخواهدشد. خیلی از پدرها و مادرهای در این روز، با دسته های گل به استقبال امام خمینی (ره) رفتن تا از نزدیک رهبرخویش رو ببینند و با صدای بلند به امام شان بگویند: ای امام! ای که سال ها منتظرت بودیم! خوش آمدی.

بدون شک بهترین لحظه برای همه ما ایرانیان لحظه ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن اسلامی است که همه از شوق به خیابان ها ریخته و جشن انقلاب را با شادی و سرور دنبال می کردند و اکنون پس از گذشت بیش از سی وهفت بهار از عمر انقلاب روز به روز شاهد سبز شدن جوانه های امید در دل کودکان این مرز وبوم هستیم به طوری که در نقاشی های خود به حقیقت شیرین را به تصویر کشیده اند.

دانش آموزان دبستان های دخترانه بنت الهدی و سمیه شهر لنده در اقدامی خودجوش و با همکاری مدیران و عوامل اجرایی این دبستان نمایشگاهی هر چند کوچک ولی بسیار زیبا را در راهروی ورودی دبستان خود در معرض دید عموم قرار دادند تا آنان نیز با زبان هنر در جشن فجر پیروزی سهمی داشته باشند.

امام خمینی(ره) چه زیبا گفت: امید من به شما پیش دبستانی ها است. راستی که این جمله امام خمینی(ره) تبین کننده ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و نور ولایت در دلهای کوچک این دانش آموزان دبستانی است که امید دل رهبر خویش اند.

باشد با چنین کارهای خوب وفرهنگی بتوانیم زمینه رشد و تعالی هرچه بهتر فرهنگ انقلاب اسلامی را به بطن جامعه منتقل کنیم تا در مقابله با نحله های فرهنگی مقاوم و استوار باشند.

لازم است از تلاش بی وقفه مدیران مدارس دخترانه ابتدایی بنیت الهدی و سمیه لنده که نسبت به تقویت باورها و اندیشه های ناب انقلاب اسلامی در تلاشند تقدیر و تشکر نمایم.