وبلاگستان
کد خبر : 23636
سه شنبه - ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷

بیانات رهبر انقلاب در دانشگاه افسرى و تربیت پاسداری امام حسین علیه‌السلام. ۹۵/۳/۳

به نقل از وبلاگ رهروان ولایت / امروز، دشمن از این که بتواند به نظام اسلامی ضربه‌ی اساسی وارد کند ناامید است، چون می داند  در داخل به‌قدر کافی انگیزه و ایمان و صدق و آمادگی وجود دارد؛ لذا ناامیدند از این که بتوانند ضربه‌ی اساسی وارد کنند، امّا ناامید نیستند از این که بتوانند […]

بیانات رهبر انقلاب در دانشگاه افسرى و تربیت پاسداری امام حسین علیه‌السلام. ۹۵/۳/۳

به نقل از وبلاگ رهروان ولایت /

امروز، دشمن از این که بتواند به نظام اسلامی ضربه‌ی اساسی وارد کند ناامید است، چون می داند  در داخل به‌قدر کافی انگیزه و ایمان و صدق و آمادگی وجود دارد؛ لذا ناامیدند از این که بتوانند ضربه‌ی اساسی وارد کنند، امّا ناامید نیستند از این که بتوانند نفوذ کنند. ابزارهای نفوذ هم امروز زیاد است.

سعی دارند جوان ایرانی را به شکلی بار بیاورند که خودشان می‌پسندند. اگر جوان ایرانی به شکل آمریکاپسند و استکبارپسند رشد کرد، آمریکا دیگر برای پیاده کردن نقشه‌های خود در ایران خرجی و هزینه‌ای نخواهد داشت؛ این جوان خودش مثل نوکر بی‌جیره‌ومواجب برای آن ها کار خواهد کرد؛ می خواهند جوان ایرانی را این‌جوری بار بیاورند. چهار تا آدم بی‌هویّت جوری حرف زدند و جوری عمل کردند که یک آمریکایی چند سال قبل آمد ایران و وقتی برگشت، گفت کسانی در ایران هستند که اسلحه دستشان است و منتظر دستور ما هستند که شلّیک کنند!

چهار تا آدم بی‌هویّت را دیده بود، فریب خورده بود. مشکل بزرگ آمریکایی‌ها این است که کشور ما را نمی‌شناسند، مردم ما را نمی‌شناسند، نمی توانند هم بشناسند. مشکل استکبار این است که بیشتر به ظاهر نگاه می کند؛ به رنگ‌ولعاب ظاهری نگاه می کند، امّا باطن را نمی تواند ببیند. اقتدارش هم اقتدار ظاهری و اقتدار بر جسم ها است؛ بر دل ها نمی تواند آن‌چنان‌که مایل است اقتدار پیدا کند. اشتباه کردند. امّا از نفوذ کردن ناامید نیستند؛ می خواهند نفوذ کنند، می خواهند دل ها را تسخیر کنند، می خواهند ذهن ها را تغییر بدهند.