اجتماعی » اخبار » علم و فناوری
کد خبر : 19205
سه شنبه - ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

اعضای جایزه نخبگی شهید تندگویان به طرح برتر جشنواره دانایی

حامد گرگین‌پور معاون نوآوری و تجاری سازی پارک علم و فناوری بوشهر در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در جمع خبرنگاران گفت: سطح برگزاری این جشنواره نسبت به سال های گذشته به دلیل جایزه شهید تندگویان و ثبت این جایزه در تقویم وزارت نفت در سطح بالایی قرار گرفته است. وی با […]

اعضای جایزه نخبگی شهید تندگویان به طرح برتر جشنواره دانایی

حامد گرگین‌پور معاون نوآوری و تجاری سازی پارک علم و فناوری بوشهر در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در جمع خبرنگاران گفت: سطح برگزاری این جشنواره نسبت به سال های گذشته به دلیل جایزه شهید تندگویان و ثبت این جایزه در تقویم وزارت نفت در سطح بالایی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برخی از طرح های وارد شده به این جشنواره ثبت اختراع بین‌المللی دارد، افزود: برای این دوره قرار شده از ۱۰ طرح برای تجاری‌سازی حمایت کامل از سوی وزارت نفت انجام گیرد. همچنین ۵ طرح از سوی معاونت علمی با ارائه وام ۴ درصد در راستای تجاری‌سازی طرح‌هایشان مورد حمایت قرار می گیرند.

به گفته دبیر علمی ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس، برخی از این طرح ها نیاز به بازار دارند و وزارت نفت، اعلام آمادگی کرده که مشتری اول این طرح ها شود.