اجتماعی » اسلایدر » سیاسی » مازندران
کد خبر : 150736
جمعه - ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴

جزعزت و سربلندی چیزی از مردم آمل ندیدم

سید جعفر رسولی فرماندار سابق شهرستان آمل در گفتگو با رسانه مازندرانه بیان کرد: سالیانی که به عنوان خدمتگزار در خدمت مردم شریف و نجیب آمل بودیم جز عزت و سربلندی چیزی از آنها ندیدیم و امیدواریم بهترینها برایشان در آینده اتفاق بیافتد.

جزعزت و سربلندی چیزی از مردم آمل ندیدم

سید جعفر رسولی فرماندار سابق شهرستان آمل در گفتگو با رسانه مازندرانه بیان کرد: مردم آمل همیشه در صحنه و پشت سر نظام و انقلاب هستند و افتخاری بود این سالهایی که در خدمت مردم این شهرستان بودم.

وی ادامه داد: سالیانی که به عنوان خدمتگزار در خدمت مردم شریف و نجیب آمل بودیم جز عزت و سربلندی چیزی از آنها ندیدیم و امیدواریم بهترینها برایشان در آینده اتفاق بیافتد.

رسولی افزود: تلاش ما بر این بود تا در راستای سربلندی و پیشرفت شهر خالق حماسه ۶ بهمن قدم بگیریم و در این مدتی که تصدی فرمانداری شهرستان آمل را عهده دار بودم از هیچ تلاشی دریغ نکردم .

وی تصریح کرد: در ایام کرونا نیز مردم آمل مثل همیشه سنگ تمام گذاشتند و خیرین نیز پای کار آمدند و در کنار هم توانستند کارهای بی نظیری در سطح شهرستان انجام دهند که تا سالهای سال در ذهن ها باقی خواهد ماند و باید به چنین مردمانی بالید و افتخار کرد.

فرماندار سابق آمل تاکید کرد: از تمامی اقشار جامعه، مسئولین، امامان جمعه، نمایندگان مجلس قبلی و فعلی نهایت تقدیر و تشکر را دارم و همچنین از خبرنگاران دلسوز و اصحاب رسانه که با قلمهایشان ما را هدایت و حمایت کردند نیز سپاسگزارم.

رسولی در پایان گفت: امیدواریم آمل عزیز همچون گذشته و بهتر از آن در راه پیشرفت و تعالی قدم بردارد و برای آقای شریعت فرماندار جدید نیز در راه خدمت به مردم شریف آمل آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

خبر و تنظیم: سحر صالحی