اجتماعی » فرهنگ و هنر » مازندران » ورزشی
کد خبر : 146194
شنبه - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

طرح فجر تا نوروز تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت/ امیدواریم کیفیت زندگی و نشاط اجتماعی در آمل را ارتقا ببخشیم

اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازندرانه گفت: طرح فجر تا نوروز، طرحی ملی است که در سراسر کشور آغاز شده است. وی افزود: این طرح با شعارایران فعال، مازندران فعال، آمل فعال از یک بهمن ماه آغاز شده است و تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت. […]

طرح فجر تا نوروز تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت/ امیدواریم کیفیت زندگی و نشاط اجتماعی در آمل را ارتقا ببخشیم

اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازندرانه گفت: طرح فجر تا نوروز، طرحی ملی است که در سراسر کشور آغاز شده است.

وی افزود: این طرح با شعارایران فعال، مازندران فعال، آمل فعال از یک بهمن ماه آغاز شده است و تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت.

پهلوان ادامه داد: امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و همینطور خیل عظیم همشهریان آملی در پارک سرای مهر افتتاحیه این طرح را برگزار کردیم .

وی تصریح کرد: در کنار مراسم افتتاحیه، جشنواره بازی های بومی محلی را در۲۰ رشته ورزشی در پارک سرای مهر شهرداری آمل برگزار کردیم  که استقبال فوق العاده ای از آن به عمل آمد.

این مقام مسئول تاکید کرد: امیدواریم شور و نشاط اجتماعی، امید به زندگی و مشارکت حداکثری را در پایان این طرح نسبت به گذشته در شهرستان آمل شاهد باشیم.

رئیس اداره ورزش جوانان در پایان بیان کرد: چون در گذشته اجرای طرحی با نام  تابستان فعال، خانواده جذاب را داشتیم ، همین عامل تجربه ای بود که بتوانیم با اجرای برنامه های اینچنینی کیفیت زندگی و نشاط اجتماعی در آمل را ارتقا ببخشیم، چرا که آمل ظرفیت بسیار زیادی در این زمینه دارد و میتوان گام های مثبتی در این حوزه برداشت.

خبر: سحر صالحی