اجتماعی » مازندران » ورزشی
کد خبر : 144599
دوشنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

هدف اول ما بقا در لیگ برتر بود / امیدارم شاهد پیشرفت و شکوفایی استعدادهای خوب فوتبال مازندران باشیم

تیم فوتبال نوجوانان شهروند نور در پایان مرحله اول لیگ برتر نوجوانان کشور موفق شد با کسب نتایج لازم راهی مرحله نهایی رقابت ها شود . شاگردان مجید کاویانپور در تیم شهروند در طول مسابقات از ۱۰ بازی، شکستی در کارنامه نداشت و مقتدرانه به دور بعد صعود کردند . مجید کاویانپور ستاره و کاپیتان […]

هدف اول ما بقا در لیگ برتر بود / امیدارم شاهد پیشرفت و شکوفایی استعدادهای خوب فوتبال مازندران باشیم

تیم فوتبال نوجوانان شهروند نور در پایان مرحله اول لیگ برتر نوجوانان کشور موفق شد با کسب نتایج لازم راهی مرحله نهایی رقابت ها شود . شاگردان مجید کاویانپور در تیم شهروند در طول مسابقات از ۱۰ بازی، شکستی در کارنامه نداشت و مقتدرانه به دور بعد صعود کردند .

مجید کاویانپور ستاره و کاپیتان سابق تیم های نساجی ، شموشک و… و سرمربی تیم موفق نوجوانان شهروند نور در مورد این مسابقات گفت : صعود شهروند حاصل تلاش جمعی بود . ما از اردیبهشت ماه تمرینات را استارت زدیم و بعد از تست گیری تیم را بستیم و کار اصلی را شروع کردیم . اولین موضوع برای ما تغییر ذهنیت بازیکنان بود چون عمده بازیکنان از لیگ استان آمده بودند نیاز داشتیم تفکرات آنها را تغییر دهیم و چون بازیکنان با کیفیتی داشتیم خداراشکر کار ما برای بازی ها سخت نشد.

کاویانپور در ادامه افزود : هدف اول تیم در سال اول بقا در لیگ برتر بوده است که با توجه به اینکه شرایط فنی تیم خوب بود کمی توقع را از خودمان بالاتر بردیم و از شروع نیم فصل به صعود از این مرحله تمرکز کردیم و روی ذهن بچه ها کار کردیم و با تلاش و تمرینات خوب بازیکنان به هدف رسیدیم .

مدافع سابق لیگ برتر در خصوص بازی های تیم در این فصل گفت : لیگ را با دو مساوی مقابل متین و پدیده مشهد شروع کردیم که البته با توجه به کمبود تجربه قابل پیش بینی بود و از هفته سوم تیم در شرایط خوبی قرار گرفت. نیم فصل اول تیم کیفیت اصلی خود را نشان نداد و با ۷ امتیازی که کسب کرده بود سوم شد ولی نیم فصل دوم واقعا عالی کار کردیم و از ۵ بازی ۴ برد و ۱ مساوی گرفتیم که کسب ۱۳ امتیاز برای تیم عالی بود .

کاپیتان سابق نساجی مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: تمرینات بدنسازی تیم ، فاز هوازی و استقامتی در ارتفاع ( منطقه ییلاقی گلندرود نور ) انجام شد که خیلی این موضوع به ما کمک کرد . بازیهای تدارکاتی خوبی انجام دادیم که عدم باخت در بازیهای پیش فصل اعتماد به نفس فوق العاده ای به تیم تزریق کرد.‌‌

کاویانپور همچنین در ادامه گفت : در مرحله بعد قطعا مسابقات سخت خواهد شد و باید به مصاف تیم های قدرتمند از جمله فولاد خوزستان ، تراکتور و ذوب آهن برویم که با توجه به مجتمع بودن مسابقات فشار و خستگی بازیها بیشتر خواهد شد و نیاز به ۳ بازیکن با کیفیت داریم که امیدواریم اجازه جذب بازیکن را بدهند . ما و نساجی نماینده استان مازندران هستیم و باید از اعتبار فوتبال مازندران در رده نوجوانان دفاع کنیم . امیدوارم هم شهروند و هم نساجی نمایندگان شایسته ای برای استان در این لیگ باشند و دل مردم و هواداران خود را شاد کنند و شاهد پیشرفت و شکوفایی استعدادهای خوب استان به مانند همیشه باشیم .

مجید کاویانپور در پایان افزود : از مسئولین شهری و استانی تقاضا دارم که از این تیم حمایت کنند و به ما در این مسیر سخت خصوصا از نظر مالی کمک کنند چون تیم شهروند خصوصی است و تامین هزینه های مرحله دوم برای ما سخت شده است . در پایان جا دارد از از مدیریت باشگاه دکتر هادی کاشفی که این فرصت را در اختیار بچه های شهر نور و اطراف دادند تشکر کنم . از استادم اقا محسن طاهایی که بعنوان بزرگتر در کنار ما بودند تشکر میکنم که خیلی کمک کردند به تیم . از دوستان عزیزم سعید کوزه گر ، داریوش عباسی و مهدی مرادی و از بازیکنانم تشکر میکنم که فراتر از انتظار کار کردند و ممنون خانواده های محترم هستیم که از ما حمایت کردند.

گفتگو: سید علی حسینی