اجتماعی » مازندران » ورزشی
کد خبر : 144289
جمعه - ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

تیم والیبال نشسته شهدای ششم بهمن با حمایت های امام جمعه آمل روانه مسابقات شد/ قهرمانی هدف اصلی ما است

علی اصغر بابکی سرپرست تیم والیبال نشسته شهدای ششم بهمن شهرستان آمل در گفت و گوی با خبرنگار مازندرانه گفت: تیم والیبال نشسته آمل سال گذشته در لیگ دسته یک کشور به مقام نایب قهرمانی رسیده بود و امسال با حمایت امام جمعه محترم شهرستان آمل و هئیت جانبازان و معلولین استان مازندران در لیگ […]

تیم والیبال نشسته شهدای ششم بهمن با حمایت های امام جمعه آمل روانه مسابقات شد/ قهرمانی هدف اصلی ما است

علی اصغر بابکی سرپرست تیم والیبال نشسته شهدای ششم بهمن شهرستان آمل در گفت و گوی با خبرنگار مازندرانه گفت: تیم والیبال نشسته آمل سال گذشته در لیگ دسته یک کشور به مقام نایب قهرمانی رسیده بود و امسال با حمایت امام جمعه محترم شهرستان آمل و هئیت جانبازان و معلولین استان مازندران در لیگ برتر کشور شرکت نموده و با نام شهدای ششم بهمن روانه مسابقات شد.

وی ادامه داد: مسابقات امسال لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های کشور با حضور ۷ تیم شهرداری گنبد، شهرداری ورامین،پالایش نفت آبادان،مس شهر بابک، ذوب آهن اصفهان، ماشین سازی تبریز و شهدای ششم بهمن آمل به صورت رفت وبرگشت برگزار می شود.

بابکی با بیان اینکه امسال چند بازیکن ملی پوش به تیم شهدای ششم بهمن آمل اضافه شدند، گفت: امسال با بازیکنان ملی پوش از جمله رمضان صالحی، حسین گلستانی، مجید لشکری و مرتضی مهرزاد و چند بازیکن با تجربه و با انگیزه دیگر تیم والیبال نشسته آمل با قدرت به مسابقات رفت و در ۲ دیدار به پیروزی شیرین دست یافت که هدفمان قهرمانی می باشد.

وی ادامه داد: هدایت تیم والیبال نشسته شهدای ششم بهمن برای اولین سال حضور خود درلیگ برتر والیبال نشسته، به هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته سپرده شده است.

سرپرست تیم والیبال نشسته شهدای ششم بهمن شهرستان آمل از مشکلاتی که تیم با آن دست و پنجه نرم می کند، گفت: از مشکلات تیم نداشتن اسپانسر،خوابگاه و اسکان خوب برای بازیکنان و نداشتن سالن اختصاصی می باشد که امیدواریم هر چه زودتر این مشکلات حل شود.

خبر: سحر صالحی