اجتماعی » مازندران » ورزشی
کد خبر : 143900
پنجشنبه - ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲

آمل قطب والیبال کشور است/ حال ورزش در آمل بسیار خوب است

حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران طی بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان مازندران با حضور در غرفه پایگاه خبری تحلیلی مازندرانه گفت: این نمایشگاه یک حرکت فرهنگی است که در زندگی شخصی خود به آن نیاز داریم. وی افزود: مردم باید با شور، علاقه و رغبت بیشتری از اینگونه نمایشگاهها بازدید […]

آمل قطب والیبال کشور است/ حال ورزش در آمل بسیار خوب است

حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران طی بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان مازندران با حضور در غرفه پایگاه خبری تحلیلی مازندرانه گفت: این نمایشگاه یک حرکت فرهنگی است که در زندگی شخصی خود به آن نیاز داریم.

وی افزود: مردم باید با شور، علاقه و رغبت بیشتری از اینگونه نمایشگاهها بازدید و حمایت کنند، چون این کارها وقتی از مردم دور شود بی فایده است.

حسین زادگان ادامه داد: ورزش مازندران بسیار پویا، فعال و سرزنده می باشد و در شرایطی که خیلی ها یاس و ناامیدی را به جامعه تزریق می کنند، جوانان ما در بخش آقایان و بانوان با قدرت و صلابت مثال زدنی مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: یکی از آیتم های امید آفرین و شادی آفرین در کشور بحث ورزش است لذا ورزش باعث روحیه فرحبخشی در افراد می شود و در جامعه امروزی که مردم با استرس ها و سختی های زیادی دست و پنجه نرم می کنند، می تواند نقش تایین کننده ای داشته باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: حال ورزش در شهرستان آمل بسیار خوب است و در والیبال، کشتی و ورزش های رزمی گامهای بزرگ و مثبتی برداشته شده است و برنامه های خوبی نیز در حال رقم خوردن می باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در پایان گفت: مشارکت مردمی در آمل بسیار عالی می باشد چرا که مردمانی فرهیخته و ورزش دوست در این نقطه از کشور زندگی می کنند ; به همین خاطر و همچنین ورود بخش خصوصی، ورزش در این شهر به سرعت در حال پیشرفت است همانگونه که در والیبال ، آمل تبدیل به یک قطب در کشور شده است، در بسکتبال نیز با روندی فوق العاده صعودی فعالیتش را دنبال می کند.

خبر: سحر صالحی