اجتماعی » مازندران » ورزشی
کد خبر : 143394
یکشنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲

آمل پتانسیل بالایی برای معرفی سوارکاران حرفه ای در کشور دارد/ هیات سوارکاری آمل عملکردش فوق العاده است

در حاشیه برگزاری چهارمین مسابقه سوارکاری شهرستان آمل، که ابوالفضل محمدزاده قهرمان سوارکاری کشور یکی از مهمانان ویژه آن بود، خبرنگار مازندرانه به سراغ وی رفت و گفتگوی جالبی با سوارکار بین المللی انجام داد. ابوالفضل محمدزاده که ۳۰ سال ورزش سوارکاری را دنبال می کند، عضو تیم ملی بوده و در سال ۱۳۸۸ و […]

آمل پتانسیل بالایی برای معرفی سوارکاران حرفه ای در کشور دارد/ هیات سوارکاری آمل عملکردش فوق العاده است

در حاشیه برگزاری چهارمین مسابقه سوارکاری شهرستان آمل، که ابوالفضل محمدزاده قهرمان سوارکاری کشور یکی از مهمانان ویژه آن بود، خبرنگار مازندرانه به سراغ وی رفت و گفتگوی جالبی با سوارکار بین المللی انجام داد.

ابوالفضل محمدزاده که ۳۰ سال ورزش سوارکاری را دنبال می کند، عضو تیم ملی بوده و در سال ۱۳۸۸ و ۱۳۹۸ توانست در رشته سوارکاری قهرمان کشور شود و همینطور ۴ سال قهرمانی استان تهران را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی علاوه بر این توانست در مسابقات بین المللی ۴ ستاره باکو مقام های سوم و پنجم را در فینال کسب کند .

ابوالفضل محمدزاده سوارکار ارزنده جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مازندرانه، گفت: مسابقات در سطح بالایی در حال برگزاری می باشد و شرکت کنندگان خوب و با استعدادی نیز در آن حضور دارند.

وی افزود: امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند و عرفان آسیایی رییس هیات سوارکاری آمل با قدرت به کارش ادامه دهد و حمایت های لازم از این جوان شایسته انجام شود.

محمدزاده ادامه داد: برگزاری مسابقات متوالی تاثیر به سزایی در بالا بردن سطح سوارکار دارد و این موضوع به خوبی و با استانداردهای مناسب در آمل در حال اتفاق است و ادامه این روند میتواند سوارکاران حرفه ای زیادی را به کشور معرفی کند.

قهرمان سوارکاری کشور بیان کرد: با اینکه کیفیت اسب ها از نظر سواری در این مسابقه قابل قبول نبود ولی شرکت کنندگان در سطح بالایی به سوارکاری پرداختند که نشان دهنده پیشرفت این رشته ورزشی در آمل می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: شهرستان آمل در مقایسه با تهران تفاوت های زیادی از نظر امکانات دارد ولی با تمامی این موارد امروز که برای اولین بار به شهرستان آمل برای دیدن مسابقه سوارکاری آمدم، از سطح بالای سوارکاران و برگزاری استاندارد و رسمی مسابقه شگفت زده شدم .

خبر : سحر صالحی