اجتماعی » مازندران » ورزشی
کد خبر : 143369
یکشنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

سوارکاری آمل در آینده حرفهای زیادی برای گفتن دارد/ برگزاری استاندارد سوارکاری در آمل قابل تحسین است

چهارمین مسابقه پرش با اسب به همت هیات سوارکاری شهرستان آمل با حضور ۴۰ سوارکار در باشگاه سوارکاری کاسپین برگزار شد. علی قورچیان رئیس کمیته هنرهای رزمی سواره فدراسیون سوارکاری، نایب قهرمان اولین دوره المپیک هنرهای رزمی سواره ، قهرمان و نایب قهرمان سوارکاری جهان در حاشیه برگزاری این مسابقه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار […]

سوارکاری آمل در آینده حرفهای زیادی برای گفتن دارد/ برگزاری استاندارد سوارکاری در آمل قابل تحسین است

چهارمین مسابقه پرش با اسب به همت هیات سوارکاری شهرستان آمل با حضور ۴۰ سوارکار در باشگاه سوارکاری کاسپین برگزار شد.

علی قورچیان رئیس کمیته هنرهای رزمی سواره فدراسیون سوارکاری، نایب قهرمان اولین دوره المپیک هنرهای رزمی سواره ، قهرمان و نایب قهرمان سوارکاری جهان در حاشیه برگزاری این مسابقه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازندرانه گفت: با تلاشهای هیات سوارکاری آمل و مشاهده امکانات و نحوه برگزاری مسابقات به صورت رسمی و استاندارد، آینده بسیار خوبی را برای سوارکاری آمل متصور هستم.

وی افزود: تا به حال رشته سوارکاری متمرکز به تهران و استانهای نزدیک به تهران بود، ولی در حال حاضر استانهای دیگر کشور نیز در حال گسترش این رشته ورزشی می باشند که شهرستان آمل سرعت رشد بسیار بالایی دارد.

قورچیان ادامه داد: عرفان آسیایی که ریاست هیات سوارکاری شهرستان آمل را عهده دار می باشد جوان شایسته ای است که با کمک تیم بسیار حرفه ای که در اختیار دارد، توانسته تا به حال کارهای بسیار مثبتی در آمل اجرا کند که در آینده نزدیک ثمرات آن را شهروندان آملی مشاهده خواهند کرد.

رئیس کمیته هنرهای رزمی سواره فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در صدد شروع رشته های هنرهای رزمی سواره در آمل می باشیم و به همین خاطر امروز در این مسابقه حاضر شدیم تا پتانسیل ها و امکانات موجود را ارزیابی کنیم.

وی تاکید کرد: ورزش سوارکاری در آمل از وضعیت خوبی برخوردار است و با همین تلاش و جدیتی که وجود دارد و حمایت مسئولین شهرستانی و استانی در آینده ای نزدیک حرفهای زیادی برای گفتن در سطح کشوری و مجامع بین المللی دارد.

قورچیان در پایان گفت: با این طبیعت خوبی که در شهرستان آمل وجود دارد می توان اسب ها را با هزینه کمتری نگهداری کرد و این رشته جای رشد زیادی خواهد داشت.

خبر: سحر صالحی