اجتماعی » فرهنگ و هنر » مازندران » ورزشی
کد خبر : 143161
جمعه - ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱

حضور پرشور مردم در مراسمات سنتی قابل تحسین است

حسین کاظمی مربی ارزشمند تیم والیبال کاله آمل در حاشیه برنامه تیر ماه ۱۳ شو که شب گذشته در تالار پانیذ روستای فیروز کلا برگزار شد، در گفتگوی اختصاصی و کوتاه با خبرنگار مازندرانه بیان کرد: مراسم تیر ماه ۱۳ شو رسمی است که به یادگار مانده است و هر ساله توسط مازندرانی ها برگزار […]

حضور پرشور مردم در مراسمات سنتی قابل تحسین است

حسین کاظمی مربی ارزشمند تیم والیبال کاله آمل در حاشیه برنامه تیر ماه ۱۳ شو که شب گذشته در تالار پانیذ روستای فیروز کلا برگزار شد، در گفتگوی اختصاصی و کوتاه با خبرنگار مازندرانه بیان کرد: مراسم تیر ماه ۱۳ شو رسمی است که به یادگار مانده است و هر ساله توسط مازندرانی ها برگزار می شود.

وی افزود: آداب و رسوم و سنت های هر منطقه در حفظ اصالت و ریشه آن بسیار مهم و تاثیر گزار می باشد و جای خوشحالی است که ما همه ساله شاهد چنین مراسمات باشکوهی هستیم.

ورزشکار با اخلاق کشورمان ادامه داد: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در این مراسم نشان دهنده تعصب و پایبندی آنها به سنت ها می باشد و باید مسئولین و دست اندرکاران امر فرهنگی این موضوع را با جدیت تمام همه ساله پیگیری کنند.

کاظمی در پایان گفت:  بخشداری دشت سر دست اندرکار این برنامه مهیج بودند که راه اندازی بازارچه صنایع دستی به زیبایی های کارشان افزود و اینگونه اقدامات جای تشکر و قدردانی دارد.

خبر : سحر صالحی