اجتماعی » مازندران » ورزشی
کد خبر : 142420
سه شنبه - ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰

ثبت رکورد افسانه ای کباده جهان توسط سامان قلی پور ملکشاه

سامان قلی پور ملکشاه ورزشکار با غیرت آملی ظهر امروز توانست علیرغم مصدومیت های شدید در محل سازمان جهانی ایمارو در تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین برخورداری نماینده ویژه رهبری، شهردار تهران، استاد ابراهیم صنوبر ملقب به پدر صلح ایران، جهان پهلوان محمو محمودی ، حمید قلی زاده رییس سازمان جهانی ایمارو، حاج […]

ثبت رکورد افسانه ای کباده جهان توسط سامان قلی پور ملکشاه

سامان قلی پور ملکشاه ورزشکار با غیرت آملی ظهر امروز توانست علیرغم مصدومیت های شدید در محل سازمان جهانی ایمارو در تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین برخورداری نماینده ویژه رهبری، شهردار تهران، استاد ابراهیم صنوبر ملقب به پدر صلح ایران، جهان پهلوان محمو محمودی ، حمید قلی زاده رییس سازمان جهانی ایمارو، حاج حسین قلی زاده نائب رییس سازمان جهانی ایمارو، محسن شریفی، سعید عهد نژاد، دکتر سیف و جمعی دیگر از مسئولین با بالای سر بردن کباده ۱۱۰ کیلو گرم رکوردی افسانه ای از خود بر جای گذاشته و تاریخ ساز شود.

پس از این افتخار آفرینی سامان قلی پور ملکشاه طی گفتگویی کوتاه با خبرنگار مازندرانه بیان کرد:از سر غیرت با مصدومیت به عشق مردم و با توکل به امیر المومنین پشت این کباده قرار گرفتم و خدا را شاکرم آبرویم را حفظ کرد و توانستم با بالا بردن این کباده سنگین برای کشورم افتخار آفرینی کنم و صاحب بازوبند و کمربند طلایی این مسابقات شوم.

وی افزود: این نهمین طلای جهانی بنده است و افتخار می کنم فرزند این مرز و بوم هستم و امیدوارم بازهم بتوانم برای مملکتم افتخار آفرینی کنم.

قلیپور ملکشاه در پایان از عشق خود به امیر المومنین صحبت کرد و گفت: تمامی مدال ها و کمربندهایی که کسب کردم را در اولین فرصت به موزه حرم امام علی (ع) در نجف اشرف هدیه خواهم کرد.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین برخورداری به خاطر تقدیر و تشکر از  ثبت رکورد تاریخی و افسانه ای ورزشکار برومند آملی خبر مسرت بخش دیدار با رهبری را به وی داد.

لازم به ذکر است مراسم استقبال و تجلیل از جهان پهلوان سامان قلی پور ملکشاه عصر فردا ساعت ۱۵ در سرای مهر شهرستان آمل برگزار خواهد شد.

خبر : سحر صالحی