مقدمه تجاری سازی و صادرات کالا بسته بندی جذاب و شکیل است
حسین ایزدی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران در حاشیه مراسم بسته بندی و تجاری سازی صنایع دستی که در سالن همایش های دانشگاه شمال آمل برگزار شد، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازندرانه بیان کرد: با توجه به کیفیت بالای کالاها و صنایع دستی تولید شده در مازندران، معضل […]
حسین ایزدی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران در حاشیه مراسم بسته بندی و تجاری سازی صنایع دستی که در سالن همایش های دانشگاه شمال آمل برگزار شد، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازندرانه بیان کرد: با توجه به کیفیت بالای کالاها و صنایع دستی تولید شده در مازندران، معضل عدم بسته بندی متناسب با این محصولات در صادرات نقشی به سزا و تعیین کننده دارد.
وی افزود: مقدمه تجاری سازی و صادرات کالا در تمامی دنیا، بسته بندهای شکیل، به روز و متناسب با نوع کالا می باشد که حتما باید ساز و کارهای مناسب با آن فراهم شود.
ایزدی ادامه داد: در بسیاری از موارد شاهد این هستیم که مشقت ، ابتکار و توانمندی هنرمندان سخت کوش ما با عدم بسته بندی مناسب با نوع کالای ایجاد شده ، بازار فروش پیدا نمی کند و با کمترین قیمت ممکن به فروش می رود.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران تصریح کرد: به همین خاطر در این همایش هنرمندانی که از نظر مرغوبیت کالا، مهر اصالت کالا اعم از ملی و بین المللی را کسب کردند، دعوت به عمل آوردیم تا با حضور اساتید برجسته و مطرح کشوری، آموزش های لازم را در زمینه بسته بندی مرغوب، استاندارد و زیبا کسب کنند.
وی تاکید کرد: ضمنا شرکت هایی که در امر بسته بندی کالاهای صنایع دستی در کشور از سابقه زیادی برخوردار هستند نیز به این همایش دعوت شدند و حضور داشتند.
ایزدی در پایان گفت: انشالله بتوانیم در این جلسات، از فعلیت کارهایی که از آموزش در امر تجاری سازی و صادرات به عملیاتی شدن تبدیل می شود، گام مثبتی را برای هنرمندان پرتلاش خود برداریم.
خبر: سحر صالحی