اجتماعی » مازندران » ورزشی
کد خبر : 141492
یکشنبه - ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱

بدون حمایت مسئولین دیگر کشتی نمیگیرم/ بدهی های سنگینی برای مسابقات متحمل شدم/ هدفم کسب مدال های رنگارنگ برای کشورم و شهرم می باشد

پویا رحمانی جوانی خوش اخلاق، سختکوش و پهلوان آملی است که با وجود بی مهری های زیاد مسئولین دست از تلاش بر نداشت و با  تمامی سختی ها و مشکلات مالی توانست با غیرت و جسارت بالایی که داشت به مسابقات کشتی ساحلی اعزام شود و اولین مدال آور المپیکی کشتی ساحلی را کسب کند. […]

بدون حمایت مسئولین دیگر کشتی نمیگیرم/ بدهی های سنگینی برای مسابقات متحمل شدم/ هدفم کسب مدال های رنگارنگ برای کشورم و شهرم می باشد

پویا رحمانی جوانی خوش اخلاق، سختکوش و پهلوان آملی است که با وجود بی مهری های زیاد مسئولین دست از تلاش بر نداشت و با  تمامی سختی ها و مشکلات مالی توانست با غیرت و جسارت بالایی که داشت به مسابقات کشتی ساحلی اعزام شود و اولین مدال آور المپیکی کشتی ساحلی را کسب کند.

خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مازندرانه با حضور در مراسم استقبال وی در آمل حضور یافت و گفتگوی کوتاهی با این قهرمان ملی و تاریخ ساز آملی انجام داد .

پویا رحمانی اولین مدال آور المپیک کشتی ساحلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازندرانه گفت: از سال ۹۱ تاکنون در تیم بزرگسالان هستم و طلای سال ۲۰۱۷ جهان را کسب کردم ولی تا به حال هیچ حمایتی در هیچ زمینه‌ای نشدم.

وی افزود: امسال بازی های آسیایی را در پیش داریم و بازی‌های آسیایی نیاز به حمایت بالایی دارد چون آن هم المپیک آسیایی است.

رحمانی ادامه داد: بنده ۲ سال برای این مسابقات تلاش کردم و بدهی های زیادی برای رفتن به این مسابقات متحمل شدم و اگر حمایتی نشوم دیگر توانی برای شرکت در مسابقات آینده را ندارم.

قهرمان کشتی ساحلی جهان بیان کرد: در مسابقات خدا را شکر هیچ مشکلی نداشتم چون کمیته المپیک ورزشکاری را اعزام می کند تمام شرایط را برای وی مهیا می‌کند و از سفیر ایران در قطر تا رییس کمیته المپیک دکتر سجادی و همه آنها در کنار من حضور داشتند و هیچ مشکلی برای من در آنجا پیش نیامد و از لحاظ روحی و روانی در سطح بالایی بودم.

وی تاکید کرد: المپیک جایی برای حضور هر کشور و هر نماینده ای نیست و مسابقات در عالی ترین شرایط ممکن برگزار می شود، در این مسابقات هم فقط ۱۰ کشور حضور داشتند که همه قهرمانان جهانی و اروپایی بودند و من نیز یکی از آن ۱۰ نفر بودم.

ورزشکار با اخلاق آملی تصریح کرد: با توضیحاتی که ارائه شد قطعا کار راحتی پیش رو نداشتم چون تمامی آن ۱۰ ورزشکار با تمرینات فشرده، سخت و برنامه ریزی دقیق پای به میدان گذاشته بودند و تمامی آنها مدعی طلای المپیک بودند که شکر خدا نتایج تلاشها و سختی های خودم را توانستم با مدال خوشرنگ طلا برای کشورم به ارمغان بیاورم.

وی در پایان اظهار کرد: اگر مسئولین حمایت کنند به کشتی ادامه می‌دهم  و اگر حمایتی نباشد رمقی برای ادامه فعالیت در زمینه کشتی با هزینه های سنگینی که دارد قطعا در توان بنده نیست و من هدفم کسب مدال های رنگارنگ برای کشورم و شهرم می باشد و امیدوارم مسئولان حمایت های لازم را جهت پیشبرد این اهداف انجام دهند.

خبر: سحر صالحی