اجتماعی » مازندران » ورزشی
کد خبر : 139598
پنجشنبه - ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷

تیم دماوند، فوتبال شهر آمل را زنده کرد/ هدفمان لیگ برتری شدن است

مهرداد حبیبی سرمربی تیم فوتبال دماوند آمل در خصوص بازی امروز از سری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور مقابل تیم سولدوز نود ارومیه گفت: بازی کاملا در اختیار تیم ما بود و ما به خاطر شرایط جوی و نامناسب بودن کیفیت زمین، توپ های زیادی را از دست دادیم و در پایان با لطف […]

تیم دماوند، فوتبال شهر آمل را زنده کرد/ هدفمان لیگ برتری شدن است

مهرداد حبیبی سرمربی تیم فوتبال دماوند آمل در خصوص بازی امروز از سری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور مقابل تیم سولدوز نود ارومیه گفت: بازی کاملا در اختیار تیم ما بود و ما به خاطر شرایط جوی و نامناسب بودن کیفیت زمین، توپ های زیادی را از دست دادیم و در پایان با لطف پروردگار توانستیم بازی را سه بر یک به نفع تیم خودمان تمام کنیم و سه امتیاز بازی را در خانه نگه داریم.

وی در خصوص وضعیت تیم در جدول مسابقات اضافه کرد: در حال حاضر با تفاضل یک گل کمتر نسبت به تیم برق آرا در جایگاه دوم قرار داریم و امیدواریم در بازی های آینده ای که در پیش داریم چه در خانه و چه در شهر های دیگر امتیاز کامل را دریافت کنیم .

سرمربی جوان تیم دماوند در مورد بازی بعدی تیم بیان کرد: بازی بعدیمان در مقابل تیم ته جدولی همدان است و ما نباید این تیم را دست کم بگیریم و باید با سخت کوشی امتیاز کامل این بازی را به آمل بیاوریم .

حبیبی افزود: تیم دماوند از ۲۷ اردیبهشت تمرینات خود را آغاز کرد  و تیم خوبی متشکل از بازیکنان لیگ دسته ۲ و بعضی از بازیکنان سابق لیگ دسته یک، بست.

سرمربی تیم دماوند در مورد فوتبال شهرستان آمل اظهار کرد: چند سالی بود که آمل در زمینه فوتبال تیم خوبی نداشت و ما با تشکیل تیم فوتبال دماوند، فوتبال شهر آمل را زنده کردیم و هدف های ما اولا صعود تیم به لیگ دسته ۲ و در آخر هم راهیابی به لیگ دسته یک و لیگ برتر فوتبال است .

مهرداد حبیبی در پایان تصریح کرد: تیم تا به حال به مشکل مالی برنخورده است و امیدوارم حمایت تماشاچی ها دائمی باشد چرا که باعث دلگرمی تیم است و از همین جا از آن ها صمیمانه کمال تشکر و قدردانی را دارم .

خبر: سحر صالحی