اخبار » ورزشی
کد خبر : 138948
دوشنبه - ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

پاسخ سولسشر به انتقادات مورینیو

بعد از آنکه ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد که فصل گذشته بعد از کسب نتایج ضعیف از این تیم اخراج شد و اوله گنار سولسشر به جای او سکان هدایت تیم را بدست گرفت، متعاقب شکست ۲-۰ شیاطین سرخ مقابل وستهام به انتقاد از این تیم و سولسشر پرداخت، سرمربی نروژی به انتقادهای آقای خاص […]

پاسخ سولسشر به انتقادات مورینیو

بعد از آنکه ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد که فصل گذشته بعد از کسب نتایج ضعیف از این تیم اخراج شد و اوله گنار سولسشر به جای او سکان هدایت تیم را بدست گرفت، متعاقب شکست ۲-۰ شیاطین سرخ مقابل وستهام به انتقاد از این تیم و سولسشر پرداخت، سرمربی نروژی به انتقادهای آقای خاص واکنش نشان داده و گفت او حق دارد نظر خود را درباره یونایتد مطرح کند.

مورینیو که در جریان بازی دیروز به عنوان کارشناس در اسکای اسپورتز حضور یافته بود گفت در بازی یونایتد هیچ نکته مثبتی مشاهده نکرده و اضافه کرد:” ما فصل گذشته بد بودیم ولی من امسال هم هیچ تغییر مثبتی نمی‌بینم”.

سولسشر اما در پاسخ خود به مورینیو به این اشاره کرد که شیاطین سرخ در سفر قبلی خود به خانه وستهام هم شکست خورده بودند. سولسشر به شکست ۳-۱ یونایتد مورینیو مقابل وستهام در سپتامبر ۲۰۱۸ اشاره کرد و گفت:” من معتقدم مورینیو حق دارد نظرش را مطرح کند. ما سال گذشته هم اینجا باختیم. زمین وستهام همیشه برای بازی کردن جای دشواری است. ما امیدوار بودیم نسبت به بازی پارسال بهتر کار کنیم و بهتر باشیم. ولی آنها از لحظات کلیدی استفاده کردند ولی ما نتوانستیم استفاده کنیم. آنها با دو ضربه استثنایی از دو بازیکن چپ پا به گل رسیدند. ولی ما زمانی که صاحب فرصت شدیم از آنها استفاده نکردیم”.

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:” شکی نیست که بعد از شکست در یک بازی همه ناراحت می‌شوند. هر دو تیم می‌توانستند در این بازی پیروز شوند ولی من بازیکنان خوبی دارم که مصمم هستند. گاهی اوقات در طول مسیر دست‌اندازهایی وجود دارد و تیم دچار فراز و نشیب می‌شود. ولی تیم ما مصمم است و اشتیاق دارد. فضای خوبی بر رختکن ما حاکم است و بچه‌ها توانسته‌اند تمرکزشان را بدست بیاورند”.