اجتماعی » اخبار » ورزشی
کد خبر : 134867
دوشنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

مظفری‌زاده: پنالتی یا گل پارس مقابل ذوب‌ گرفته نشد

در دقیقه ۶۶ دیدار پارس جنوبی جم و ذوب‌آهن اصفهان برخورد بازیکن پارس جنوبی با دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن که در ادامه‌اش توپ وارد دروازه تیم اصفهانی شد داور اعلام خطا روی یوسف بهزادی کرد. بعد از این اتفاق مسئولان پارس جنوبی اعتراض رسمی خود را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انجام دادند. آنها اعتقاد […]

مظفری‌زاده: پنالتی یا گل پارس مقابل ذوب‌ گرفته نشد

در دقیقه ۶۶ دیدار پارس جنوبی جم و ذوب‌آهن اصفهان برخورد بازیکن پارس جنوبی با دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن که در ادامه‌اش توپ وارد دروازه تیم اصفهانی شد داور اعلام خطا روی یوسف بهزادی کرد. بعد از این اتفاق مسئولان پارس جنوبی اعتراض رسمی خود را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انجام دادند. آنها اعتقاد داشتند که در این صحنه یا باید خطای پنالتی گرفته می‌شد و یا اینکه گل صحیح تیم قبول می‌شد.

حالا سعید مظفری‌زاده کارشناس داوری نیز بر ادعای پارسی ها صحه گذاشته است. مظفری‌زاده در این خصوص گفت: «در آن صحنه توپ از دست گلر ذوب‌آهن رها می‌شود و می‌شود گفت دروازه‌بان مالکیتی بر توپ ندارد. در ادامه بازیکن زرد توپ را در اختیار می‌گیرد و توپ هم وارد دروازه می‌شود. داور یا باید خطای پنالتی روی مهاجم پارس جنوبی را می‌گرفت،‌ یا اینکه آوانتاژ می‌داد و گل تیم میزبان را قبول می‌کرد.»