اجتماعی » مازندران » ورزشی
کد خبر : 133244
چهارشنبه - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

دومین دوره از مسابقات پرش با اسب در آمل برگزار می شود

عرفان آسیایی رئیس هیت سوارکاری شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار مازندرانه با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در این ورزش گفت: در تلاش هستیم تا با استفاده از وضعیت جغرافیایی و اقلیمی این شهرستان و با توجه به اینکه این پتانسیل را داراست تا بتواند همواره در همه عرصه های ورزشی تاثیرگذار باشد […]

دومین دوره از مسابقات پرش با اسب در آمل برگزار می شود

عرفان آسیایی رئیس هیت سوارکاری شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار مازندرانه با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در این ورزش گفت: در تلاش هستیم تا با استفاده از وضعیت جغرافیایی و اقلیمی این شهرستان و با توجه به اینکه این پتانسیل را داراست تا بتواند همواره در همه عرصه های ورزشی تاثیرگذار باشد در سوارکاری نیز جایگاه خوبی بدست آوریم.

وی با بیان اهداف هیئت سوارکاری عنوان کرد: با وجودی که ۲ ماه است رئیس این هیئت شدم، فعالیت های زیادی به منظور ترویج فرهنگ سوارکاری و آموزش صورت گرفته است.

آسیایی برگزاری مسابقات سوارکاری را بستری مناسب برای پیشبرد اهداف این هیئت دانست و خاطرنشان کرد: در اولین دوره مسابقات سی نفر شرکت کردند و استقبال بی نظیری بود و واکنش رسانه ای خوبی داشت.

وی از برگزاری دومین دوره مسابقات پرش با اسب در باشگاه کاسپین خبر داد و گفت: دومین مسابقه پرش با اسب قرار است در تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ به مناسبت هفته دولت از ساعت ۱۷ و با حضور ریاست هیات سوارکاری استان مازندران در باشگاه اسب سواری کاسپین برگزار خواهد شد.

آسیایی افزود: برای اولین بار قرار است مسابقه ای به این سطح در استان مازندران برگزار شود و این مسابقات در ۲ دوره تمرینی(۶۰ سانتی متر ) و مبتدی (۹۰ سانتی متر) می باشد و با توجه به حضور داوران رسمی فدراسیون سوارکاری در رده مبتدی سوارکارانی که بدون خطا کارشان را به اتمام برسانند ثبت رده خواهند شد.

وی تاکید کرد:شرکت در مسابقه برای تمامی سوارکاران مازندران بلامانع است و آن دسته از افرادی که تمایل به حضور در این مسابقات را دارند می توانند تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ با هماهنگی های لازم ثبت نام کنند.

رییس هیئت سوارکاری آمل مطرح کرد: در حاشیه این مسابقات قرار است بین رده ۱ و ۲ مراسم تیر و کمان و کمانگیری روی اسب نیز انجام شود.

وی با تشکر از تمامی ارگان هایی که از ورزش حمایت می کنند ادامه داد: قطعا نمیتوان به تنهایی این چنین مراسمات را برگزار کرد و قطعا حمایت سازمانها و ارگانهای شهرستان آمل را کنار خود داریم، ضمن اینکه باید از اداره ورزش و جوانان آمل نیز بابت حمایت هایشان تقدیر و تشکر کرد و امیدوارم مثل سابق در کنار ما باشند تا شاهد اتفاقات مثبت و شایسته ای در ورزش سوارکاری آمل باشیم.

وی در پایان با بیان تلاش ها و پوشش خبری در خور تحسین اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: رسانه ها در فرهنگ سازی می توانند تاثیر بسزایی داشته باشند و به فراگیری جامعه به سمت ورزش کمک کنند، حضور گسترده آنان در مسابقات برایم خیلی جالب بود، امیدوارم در این مسابقات که ۸ شهریور برگزار می شود، باز هم کمک رسان هیت سوار کاری و ورزش آمل باشند.