اجتماعی » مازندران » ورزشی
کد خبر : 132752
جمعه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

سامان قلی پور ملکشاه قهرمان جهان شد

مسابقات جهانی رزمی اورسیا در سه رشته کیک بوکسینگ، مبارزه رینگی و شکستن اجسام سخت در حال برگزاری می باشد، در همین خصوص گفت و گویی با سامان قلی پور ملکشاه رکورد دار کباده سنگین جهان داشتیم که در ادامه آن را می خوانیم . وی در خصوص میزبانی ایران خاطرنشان کرد : امسال ایران […]

سامان قلی پور ملکشاه قهرمان جهان شد

مسابقات جهانی رزمی اورسیا در سه رشته کیک بوکسینگ، مبارزه رینگی و شکستن اجسام سخت در حال برگزاری می باشد، در همین خصوص گفت و گویی با سامان قلی پور ملکشاه رکورد دار کباده سنگین جهان داشتیم که در ادامه آن را می خوانیم .

وی در خصوص میزبانی ایران خاطرنشان کرد : امسال ایران در ورزشگاه ۶ هزار نفری الغدیر ارومیه برای اولین بار میزبان برگزاری مسابقات جهانی اوراسیا است .

این مسابقات در مدت ۳ روز از ۲۳ مرداد ماه لغایت ۲۶ مرداد تحت نظارت سازمان جهانی bodo ، وزارت ورزش و جوانان و هیات رزمی پایتخت برگزار می شود .

وی در ادامه افزود: سازمان جهانی  bodoمعتبر ترین سازمان بادیگاردی ایران محسوب می شود .

سامان قلی پور ملکشاه در خصوص کشور های شرکت کننده در مسابقات بیان کرد: حدود ۳۰ کشور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کردند که می توان در این میان به کشور های صربستان، انگلستان، هندوستان، افغانستان، چین، ژاپن، مصر، مراکش، رومانی و … اشاره کرد .

وی در خصوص رشته های مسابقات اظهار داشت: این مسابقات در سه رشته کیک بوکسینگ، مبارزه رینگی و شکستن اجسام سخت در حال برگزاری می باشد، ضمن اینکه خودم در رشته شکست اجسام سخت توانستم با اقتدار قهرمان شوم و شاگردم محسن عظیمی نیز در مبارزه رینگی وزن ۹۰ کیلوگرم بزرگسالان در بازی فینال به میدان خواهد رفت.

سامان قلی پور ملکشاه در خصوص نحوه اعزامش بیان کرد که ما با عنوان تنها نمایندگان آملی و مازندرانی تیم ایران در مسابقات حاضر شدیم .

خبر: مسیح مسلمی پاشا