اجتماعی » مازندران » ورزشی
کد خبر : 132569
یکشنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

مسابقه پرش با اسب در آمل برگزار شد+ تصاویر

مسابقه پرش با اسب به همت هیئت سوارکاری و اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل به مناسبت عید سعید قربان، روز گذشته از ساعت ۱۷ در باشگاه سوارکاری کاسپین برگزار شد. در این مسابقه که در ۲ رده تشویقی و مبتدی برگزار شد، نماینده فدراسیون سوارکاری کشور، مسئولان، اساتید، پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته ورزشی […]

مسابقه پرش با اسب در آمل برگزار شد+ تصاویر

مسابقه پرش با اسب به همت هیئت سوارکاری و اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل به مناسبت عید سعید قربان، روز گذشته از ساعت ۱۷ در باشگاه سوارکاری کاسپین برگزار شد.

در این مسابقه که در ۲ رده تشویقی و مبتدی برگزار شد، نماینده فدراسیون سوارکاری کشور، مسئولان، اساتید، پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته ورزشی حضور داشتند.

لازم به ذکر است این مراسم در رده تشویقی ۶۰ سانتی متر برای سوارکارانی که تازه کار خود را شروع کرده اند، و رده مبتدی ۹۰ سانتی متر برای سوارکارانی که در حال حاضر مشغول سوارکارانی هستند، برگزار شد.

گفتنی است مراسم کمانگیری روی اسب، هنرهای رزمی نمایشی، مراسم پونی سواری برای افراد زیر ۱۴ سال و غیره از جمله برنامه هایی بود که در حاشیه مسابقه پرش با اسب برگزار شد.

در این مسابقه که ۳۱ سوارکار در آن شرکت داشتند ۶ نفر در رده ۶۰ سانتی متر و ۲ نفر در رده ۹۰ سانتی متر موفق به گذراندن مسیر بدون خطا و دریافت رزت شدند که اسامی آنها به شرح زیر است.

رده ۶۰ سانتی متر : امیر حسام کاردار، پرهام شکرانی، سهراب محسنی، سوگل خطایی، صبا جلیل فر و رضا عمرانی

رده ۹۰ سانتی متر: امیر حسین جوادی ، محمد مهرانی