اخبار » ورزشی
کد خبر : 132029
دوشنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

مصدومیت سانه؛ دومین شکست بایرن در سوپرکاپ

 در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال لروی سانه، ستاره آلمانی و جوان منچسترسیتی به بایرن مونیخ منتشر شده بود و باشگاه آلمانی نیز تمایل خود به خرید این بازیکن را پنهان نکرده است. در روزهای اخیر شایعاتی در مورد احتمال غیبت لروی سانه در دیدار سوپرکاپ جزیره برابر لیورپول به دلیل […]

مصدومیت سانه؛ دومین شکست بایرن در سوپرکاپ

 در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال لروی سانه، ستاره آلمانی و جوان منچسترسیتی به بایرن مونیخ منتشر شده بود و باشگاه آلمانی نیز تمایل خود به خرید این بازیکن را پنهان نکرده است.

در روزهای اخیر شایعاتی در مورد احتمال غیبت لروی سانه در دیدار سوپرکاپ جزیره برابر لیورپول به دلیل ترس از مصدومیت و به مخاطره افتادن انتقالش به بایرن مونیخ شنیده شده بود. اما بر خلاف این شایعات پپ گواردیولا تصمیم گرفت از وینگر ۲۲ ساله خود در ترکیب اصلی استفاده کند و اتفاقی که ستاره آلمانی از آن می ترسید خیلی سریع رخ داد.

در همان دقیقه ۱۳ بود که پاس لروی سانه بدون برخورد با بازیکنان لیورپول پیچ خورد و در نهایت بعد از دقایقی احساس درد این بازیکن تعویض شده و جای خود را به گابریل ژسوس داد .جالب اینجاست در هنگام بیرون رفت، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول نیز به وی دلداری داد.

هنوز میزان مصدومیت لروی سانه مشخص نیست اما به هر حال ممکن است این اتفاق انتقال وی به بایرن مونیخ را تحت تاثیر قرار داده و لروی سانه یک فصل دیگر نیز در سیتی ماندگار شود. بایرن مونیخ دیشب در سوپرکاپ آلمان مغلوب دورتموند شد و مصدومیت سانه دومین خبر بد ۲۴ ساعت اخیر این بار از جزیره برای آنها بود.