اجتماعی » مازندران » ورزشی
کد خبر : 131931
یکشنبه - ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶

مسابقه پرش با اسب در آمل برگزار می شود

عرفان آسیایی رییس هیئت سوارکاری شهرستان آمل گفت: مسابقه پرش با اسب طبق استانداردهای فدراسیون سوارکاری و با حضور نماینده این فدراسیون، به همت هیئت سوارکاری و اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل به مناسبت عید سعید قربان برگزار می شود. وی بیان کرد: در این مسابقه که در ۲ رده تشویقی و مبتدی برگزار […]

مسابقه پرش با اسب در آمل برگزار می شود

عرفان آسیایی رییس هیئت سوارکاری شهرستان آمل گفت: مسابقه پرش با اسب طبق استانداردهای فدراسیون سوارکاری و با حضور نماینده این فدراسیون، به همت هیئت سوارکاری و اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل به مناسبت عید سعید قربان برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این مسابقه که در ۲ رده تشویقی و مبتدی برگزار خواهد شد، نماینده فدراسیون سوارکاری کشور، مسئولان، اساتید، پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته ورزشی حضور خواهند داشت.

آسیایی خاطر نشان کرد: این مراسم در رده تشویقی ۶۰ سانتی متر برای سوارکارانی که تازه کار خود را شروع کرده اند، و رده مبتدی ۹۰ سانتی متر برای سوارکارانی که در حال حاضر مشغول سوارکارانی هستند، برگزار می شود.

وی از برنامه های جذابی که در حاشیه این مسابقه برگزار خواهد شد، افزود: مراسم کمانگیری روی اسب، هنرهای رزمی نمایشی، مراسم پونی سواری برای افراد زیر ۱۴ سال و غیره از جمله برنامه هایی می باشد که قرار است در حاشیه مسابقه پرش با اسب برگزار شود.

رییس هیئت سوارکاری آمل در پایان گفت: این مسابقه که حدود ۳۰ سوارکار در آن شرکت خواهند کرد، ۱۹ مرداد ماه از ساعت ۱۷ در باشگاه سوارکاری کاسپین برگزار می شود.