اخبار » ورزشی
کد خبر : 130303
یکشنبه - ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

ذوب‌آهن بازی برگشت با پدیده را برد

تیم‌های پدیده شهرخودرو و ذوب‌آهن که چهار شب قبل در مسابقه‌ای دوستانه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفته و به تساوی بدون گل رسیده بودند، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در بازی تدارکاتی دیگری در استادیوم امام رضا مشهد مقابل هم قرار گرفتند.   این مسابقه که زیر نور و در حضور چشمگیر هواداران […]

ذوب‌آهن بازی برگشت با پدیده را برد

تیم‌های پدیده شهرخودرو و ذوب‌آهن که چهار شب قبل در مسابقه‌ای دوستانه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفته و به تساوی بدون گل رسیده بودند، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در بازی تدارکاتی دیگری در استادیوم امام رضا مشهد مقابل هم قرار گرفتند.

 

این مسابقه که زیر نور و در حضور چشمگیر هواداران مشهدی با بیش از ۲ هزار نفر آغاز شده بود، در نیمه اول با وجود حملات متعدد و خطرناکی که دو تیم روی دروازه یکدیگر به وجود آوردند، گلی به همراه نداشت و همانند بازی اخیرشان با تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم فشار حملات شاگردان منصوریان بیشتر شد و ذوب‌آهن موفق شد روی ارسال دقیق میلاد فخرالدینی و ضربه سر امیرارسلان مطهری دروازه پدیده شهرخودرو را باز کند و در این مسابقه تدارکاتی خارج از خانه به برتری یک بر صفر دست پیدا کند.

 

شاگردان یحیی گل‌محمدی از فردا یکشنبه تمرینات خود را در مشهد دنبال خواهند کرد و تیم ذوب‌آهن نیز این شهر را ترک می‌کند تا ادامه تمرینات آماده‌سازی پیش فصل را در اصفهان انجام دهد.