اخبار » ورزشی
کد خبر : 129857
پنجشنبه - ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

رسمی؛ کایرن تریپیر به اتلتیکومادرید پیوست

کایرن تریپیر امروز برای گذراندن تست های پزشکی باشگاه اتلتیکومادرید راهی پایتخت اسپانیا شده بود و در نهایت ساعتی قبل باشگاه اسپانیایی خبر از توافق با تریپیر برای عقد قراردادی ۳ ساله داد. کایرن تریپیر ۲۸  ساله که در سال ۲۰۱۵ از برنلی راهی تاتنهام شده بود، بیش از ۱۰۰ بار با لباس این تیم […]

رسمی؛ کایرن تریپیر به اتلتیکومادرید پیوست

کایرن تریپیر امروز برای گذراندن تست های پزشکی باشگاه اتلتیکومادرید راهی پایتخت اسپانیا شده بود و در نهایت ساعتی قبل باشگاه اسپانیایی خبر از توافق با تریپیر برای عقد قراردادی ۳ ساله داد.

کایرن تریپیر ۲۸  ساله که در سال ۲۰۱۵ از برنلی راهی تاتنهام شده بود، بیش از ۱۰۰ بار با لباس این تیم به میدان رفت و نمایش های خوب تریپیر باعث شد وی به تیم ملی انگلیس نیز دعوت شده و در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز به میدان برود.

اتلتیکومادرید که در تابستان امسال مدافعانی چون لوکاس هرناندز و دیگو گودین را از دست داده به دنبال جذب بازیکنان جانشین است. بعد از کایرن تریپیر، آنها برای خرید دنی روس، دیگر مدافع انگلیسی نیز وارد عمل شده اند و همچنین این باشگاه می خواهد با پرداخت ۲۵ میلیون یورو، ماریو هرمسو مدافع وسط اسپانیول را نیز جذب کند. پیش از کایرن تریپیر، ۹۵ سال پیش و در فصل ۲۴-۱۹۲۳ بازیکنی انگلیسی به نام درینک واتر برای اتلتیکومادرید بازی کرده بود.