اخبار » ورزشی
کد خبر : 128941
یکشنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

تمرینات تاکتیکی جانشین تمرینات بدنسازی استراماچونی

استقلالی ها طبق برنامه ریزی روز چهارشنبه به تهران باز خواهند گشت و بر اساس برنامه کادرفنی آخرین روزهای تمرینات سخت و پر فشار خود را سپری می کنند. بر اساس برنامه ریزی کادرفنی بازیکنان استقلال امروز یک جلسه تمرین با وزنه انجام دادند و با توجه به نزدیک شدن به شروع لیگ در روزهای […]

تمرینات تاکتیکی جانشین تمرینات بدنسازی استراماچونی

استقلالی ها طبق برنامه ریزی روز چهارشنبه به تهران باز خواهند گشت و بر اساس برنامه کادرفنی آخرین روزهای تمرینات سخت و پر فشار خود را سپری می کنند. بر اساس برنامه ریزی کادرفنی بازیکنان استقلال امروز یک جلسه تمرین با وزنه انجام دادند و با توجه به نزدیک شدن به شروع لیگ در روزهای پایانی اردو و با بازگشت به تهران، آبی ها رفته رفته به سمت تغییر فضای تمرینات به سوی تمرینات تاکتیکی می روند.

آبی پوشان که برنامه پر فشار و سختی در بدنسازی داشتند، باید از لحاظ تاکتیکی نیز خود را برای شروع لیگ آماده کنند و با توجه به تغییرات زیاد در ترکیب این تیم، این بخش از تمرین می تواند دردسر بزرگ استراماچونی و دستیاران او باشد.

استقلالی ها در ترکیه این تغییر فضای تمرینات را آغاز می کنند و در تهران این موضوع شدت بیشتری خواهد داشت تا به این ترتیب برای شروع لیگ در وضعیت مناسبی قرار داشته باشند.