اخبار » ورزشی
کد خبر : 127923
دوشنبه - ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

دنی آلوس: تیته کاپیتان کشتی برزیل است

برزیل دیشب موفق شد با پیروزی ۳-۱ مقابل پرو در فینال کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ اولین قهرمانی خود در این رقابتها بعد از سال ۲۰۰۷ را بدست آورده و جشنی دلپذیر در ماراکانا برگزار کند. اما بعد از این قهرمانی بود که برخی رسانه‌ها از این گفتند که تیته، سرمربی برزیل با اینکه تا سال ۲۰۲۲ […]

دنی آلوس: تیته کاپیتان کشتی برزیل است

برزیل دیشب موفق شد با پیروزی ۳-۱ مقابل پرو در فینال کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ اولین قهرمانی خود در این رقابتها بعد از سال ۲۰۰۷ را بدست آورده و جشنی دلپذیر در ماراکانا برگزار کند. اما بعد از این قهرمانی بود که برخی رسانه‌ها از این گفتند که تیته، سرمربی برزیل با اینکه تا سال ۲۰۲۲ با فدراسیون فوتبال برزیل قرارداد دارد احتمالا بعد از کوپا جای خود را به سرمربی دیگری خواهد داد.

اما دنی آلوس، کاپیتان باتجربه برزیل که دیشب علاوه بر جام قهرمانی، جایزه بهترین بازیکن رقابتها را هم به خود اختصاص داد با حمایت کامل و ستایش از تیته گفت:” کاپیتان کشتی ما تیته است”.

دنی آلوس که بعد از بازی با خبرنگاران صحبت می‌کرد گفت:” به خودمان و به همه مردم برزیل این قهرمانی را تبریک می‌گویم. و البته تکرار می‌کنم، این قهرمانی را به کادر فنی تیم ملی تبریک می‌گویم”.

بهترین بازیکن کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ در ادامه به خبرنگاران گفت:” از اینکه در این ورزشگاه قهرمان شدیم خیلی خوشحالیم. ماراکانا همیشه برای ما اهمیت خاصی دارد. چرا که اینجا خانه‌ ما است”.