اجتماعی » مازندران » ورزشی
کد خبر : 127194
دوشنبه - ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷

الهیار صیادمنش رسما به فنرباغچه ترکیه پیوست+ عکس

اللهیار صیادمنش مهاجم جوان فوتبال ایران که از مدت ها قبل قرارداد او با فنرباغچه ترکیه قطعی شده بود، رسما از سوی این باشگاه معارفه شد. صیادمنش جوان که با پیراهن استقلال در لیگ هجدهم هفته های درخشانی داشت، در اواسط فصل و با امضای یک تفاهم نامه به سوپر لیگ ترکیه پیوست اما به […]

الهیار صیادمنش رسما به فنرباغچه ترکیه پیوست+ عکس

اللهیار صیادمنش مهاجم جوان فوتبال ایران که از مدت ها قبل قرارداد او با فنرباغچه ترکیه قطعی شده بود، رسما از سوی این باشگاه معارفه شد.

صیادمنش جوان که با پیراهن استقلال در لیگ هجدهم هفته های درخشانی داشت، در اواسط فصل و با امضای یک تفاهم نامه به سوپر لیگ ترکیه پیوست اما به دلیل شرایط سنی اجازه رونمایی از قرارداد خود را نداشت.

صیادمنش که ۲ روز قبل تولد ۱۸ سالگی خود را در ترکیه جشن گرفته بود، ۲روز بعد از رسیدن به سن قانونی رسما از سوی باشگاه ترکیه ای معارفه شد تا به این ترتیب لژیونر ایران در یکی از تیم های مطرح فوتبال اروپا و سوپر لیگ ترکیه حضور داشته باشد.

قرارداد صیادمنش با فنرباغچه ۳ ساله است و حقوق او در این تیم سالیانه ۲۷۰ هزار دلار خواهد بود؛ باشگاه استقلال نیز پیش از این اعلام کرده بود ۸۵۰ هزار دلار بابت این قرارداد دریافت کرده است.