اخبار » ورزشی
کد خبر : 127079
دوشنبه - ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

رکورد پوگبا در استفاده از اینستاگرام(عکس)

درحالیکه شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد و مقصد احتمالی او در صورت جدا شدن از این تیم همچنان داغ است، او که این روزها به آمریکا سفر کرده ظرف ۲۴ ساعت با منتشر کردن ۸۸ استوری اینستاگرامی رکورد جدیدی در استفاده از این شبکه اجتماعی ثبت کرد. پوگبا در این […]

رکورد پوگبا در استفاده از اینستاگرام(عکس)

درحالیکه شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد و مقصد احتمالی او در صورت جدا شدن از این تیم همچنان داغ است، او که این روزها به آمریکا سفر کرده ظرف ۲۴ ساعت با منتشر کردن ۸۸ استوری اینستاگرامی رکورد جدیدی در استفاده از این شبکه اجتماعی ثبت کرد.

پوگبا در این استوری‌ها تلاش می‌کند تجربه خود از سفر ۲۴ ساعته‌اش به شهر نیویورک را به تصویر کشیده و با هوادارانش به اشتراک بگذارد. استوری‌های او کارهایی از قبیل تمرین در سالن بدنسازی، حضور در یک کنسرت موسیقی، عکس یادگاری گرفتن با هواداران، سر زدن به یک سازمان خیریه و پا به توپ شدن در یکی از استادیومهای فوتبال شهر را شامل می‌شود.

پوگبا ابتدا استوری‌هایی از تمرین خود در یک سالن بدنسازی منتشر کرده و می‌نویسد:” هر کاری که بگویند نمی‌توانی انجام دهی، من انجامش می‌دهم”.

پوگبا سپس تصاویر و ویدیوهایی از حضورش در یک کنسرت موسیقی منتشر کرده و سپس به سازمان خیریه‌ای سر می‌زند که برای خانواده‌ها و کودکان آفریقایی کفش تهیه و ارسال می‌کند.

پوگبا سپس به استادیوم ردبول آرنا، خانه تیم نیویورک ردبولز، از تیمهای حاضر در لیگ فوتبال MLS رفته و درحالیکه با توپ تمرین می‌کند، مهارت خود در کار با توپ و دریبل‌زنی را به نمایش می‌گذارد.