وبلاگستان
کد خبر : 12656
پنجشنبه - ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

قالب حرفه ای بی سیم چی برای وبلاگ

به نقل از وبلاگ معبر سایبری فندرسک / معبر سایبری فندرسک قالب زیبا و حرفه ای بی سیم چی را که در آن نماد هایی از شهدای بی سیم چی استفاده شده است با اسلاید شوی متفاوت برای وبلاگ های بلاگفا، پرشین بلاگ و میهن بلاگ آماده کرده است که می توانید در ادامه مطلب […]

قالب حرفه ای بی سیم چی برای وبلاگ

به نقل از وبلاگ معبر سایبری فندرسک /

معبر سایبری فندرسک قالب زیبا و حرفه ای بی سیم چی را که در آن نماد هایی از شهدای بی سیم چی استفاده شده است با اسلاید شوی متفاوت برای وبلاگ های بلاگفا، پرشین بلاگ و میهن بلاگ آماده کرده است که می توانید در ادامه مطلب این قالب ارزشی را دریافت نمایید.

مشاهده دمو

 

جهت دریافت قالب به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

پ,ن: این قالب تقدیم می شود به شهید احمد زارعی معاون مخابرات لشکر ویژه ۲۵ کربلا که یکی از نوابغ دوران دفاع مقدس در حوزه مخابرات بودند.

 

—————————————-

نکته مهم۱: هرگونه کپی برداری و یا استفاده تجاری از این قالب از طرف معبر سایبری فندرسک مورد پیگرد قضایی قرار خواهد گرفت.

نکته مهم۲: در جهت ترویج فرهنگ اسلامی در صورتی که مطلب را کپی برداری کردید منبع را ذکر نمایید و کپی برداری بدون ذکر منبع مورد رضایت اینجانب نمی باشد.

 

ویژگی های این قالب:

۱- هدر وبلاگ به راحتی قابل تغییر می باشد.

۲- اسلایدر حرفه ای با قابلیت تغییر تصویر و لینک دادن به تصویر.

۳- قسمت متحرک سلام به امام حسین (ع).

۴- قسمت متحرک لینک دوستان.

۵- قسمت متحرک لوگوی دوستان و اضافه کردن لوگوی بیشتر.

۶- دکمه صفحه بعد و قبل برای بلاگفا و پرشین بلاگ و میهن بلاگ.

۷- سرعت لود بالای وبلاگ نسبت به گرافیک زیبا و امکانات زیاد.

۸- قابلیت اضافه کردن لوگوی.

۹- پلایر اختصاصی.

۱۰- بخش تصویر روز.

 

هزینه دریافت : یک صلوات و هدیه برای سلامتی و فرج امام زمان (عج)

 

 

بلاگفا پرشین بلاگ میهن بلاگ
دانلود نمایید دانلود نمایید  دانلود نمایید

 

 توجه فرمایید: برای فعال کردن اسلایدر در پرشین بلاگ کد زیر را دریافت نموده  در قسمت کدهای اختصاصی جاوا قرار دهید.

دریافت نمایید

 

خلاصه ای از زندگی شهید احمد زارعی

شهید زارعی
در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۴۵ در کلاله استان گلستان به دنیا آمد. بعد از دوره ی راهنمایی به علت شروع جنگ به آموزش فنون نظامی پرداخت و ترک تحصیل کرد. در دوران انقلاب با اینکه سن کمی داشت با شروع راهپیمایی ها متحول شد و در تجمعات شرکت می کرد.

با تشکیل بسیج یکی از فعالان آن شد. او برای پاسخ به ندای امام و رضای خدا، از تمام علایق دنیوی دست کشید و از طریق سپاه گنبد به جبهه رفت. او در منطقه مسئول مخابرات بود. او یک بار در جبهه ۲۰% مجروح شد.

وی برای کامل شدن دینش در ۱۸ سالگی ازدواج کرد. بعد از عملیات والفجر توفیق زیارت امام (ره) نصیبش شد. وقتی امام سخن می گفت با تمام وجود گوش به سخنان ایشان می سپرد. به همه توصیه میکرد: امام را تنها نگذارید.

وی در عملیات های والفجر۶ ، بدر ، خیبر، والفجر ۸ (آزادسازی فاو) ، والفجر ۱۰ ، کربلای ۱ حضور داشت و هنگام آخرین هماهنگی و تشریح موقعیت و محور های عملیاتی کربلای ۴ توسط فرماندهی لشگر ویزه ۲۵ کربلا با اصابت خمپاره ۶۰ بر سر مبارک ایشان بشهادت رسیدند (ایشان همچو مولا و مقتدایشان حضرت اباعبدالله الحسین سر در بدن نداشتند) این حادثه در آذر ماه ۱۳۶۵ اتفاق افتاد. پیکر پاکش در گلزار شهدای کلاله به خاک سپرده شده است.

مسولیت های شهید احمد زارعی : بی سیم چی ، بی سیم چی مخصوص فرماندهی لشگر در عملیات های متعدد ، مربی بی سیم و با سیم لشگر ، دکل بند عملیاتی ، مربی آموزش دکل بندی ، مسول مخابرات محور عملیاتی جبهه میانی ایران و عراق ، آخرین مسولیت وی معاون مخابرات لشگر ویژه ۲۵ کربلا.