اجتماعی » اخبار » ورزشی
کد خبر : 12525
پنجشنبه - ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا; صعود مقتدرانه بارسا در نیوکمپ/بایرن باخت را برد و حذف را با صعود عوض کرد و راهی یک چهارم شد

در دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه بایرن‌مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره‌نا به مصاف یوونتوس رفت و بارسا در در نیوکمپ مقابل آرسنال قرار گرفت. بایرن مونیخ که با ۲ گلی که در تورین به ثمر رسانده بود با حاشیه امنیت بیشتری پا به میدان گذاشت […]

یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا; صعود مقتدرانه بارسا در نیوکمپ/بایرن باخت را برد و حذف را با صعود عوض کرد و راهی یک چهارم شد

در دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه بایرن‌مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره‌نا به مصاف یوونتوس رفت و بارسا در در نیوکمپ مقابل آرسنال قرار گرفت.

بایرن مونیخ که با ۲ گلی که در تورین به ثمر رسانده بود با حاشیه امنیت بیشتری پا به میدان گذاشت اما یوونتوس با انگیزه در همان ۳۰ دقیقه اول با حمله و دفاع متمرکز ۲ بار دروازه نویر را باز کرد و پیش افتاد و با همین نتیجه نیمه اول خاتمه یافت.در نیمه دوم بایرن که تغییر تاکتیک داده بود و کاملا به بازی در کنارها و ارسال روی آورده بود ۲ بار از همین برنامه به گل رسید و بازی را به تساوی کشاند تا دیدار به وقت اضافه کشیده شود.شاگردان پپ که انگیزه بیشتری برای صعود داشتند در وقت اضافه ۲ گل دیگر به ثمر رساندند و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شدند.

در نهایت این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ خاتمه یافت.

گل های بازی را پل پوگبا در دقیقه ۵ و خوان کودرادو در دقیقه ۲۸ برای یووه و دو گل بایرن را لواندوفسکی در دقیقه ۷۳ و توماس مولر در دقیقه ۹۰، آلکانترا در دقیقه ۱۰۸ و کینگزلی کومان در دقیقه ۱۱۰ به ثمر رساند.

دیدار رفت دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ در تورین خاتمه یافته بود.

در نهایت در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت بایرن مونیخ با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل نماینده ایتالیا به پیروزی رسید.

در دیگر دیدار امشب بارسلونا که در دیدار رفت در ورزشگاه خانگی توپچی‌ها با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیده بود کار آسانی را در خانه در پیش رو داشت و با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید.

گل‌های بازی را نیمار در دقیقه ۱۸، سوارز در دقیقه ۶۵ و مسی در دقیقه ۸۸ برای بارسا و تک گل آرسنال را محمد الننی در دقیقه ۵۱ به ثمر رساند.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان انریکه خاتمه یافته بود.

در نهایت در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت کاتالان‌ها با نتیجه ۵ بر یک  به برتری رسیدند و راهی یک چهارم نهایی شدند.