پایگاه تحلیلی خبری مازندرانه

اشتباه از کارمندان،دردسرها برای مردم؛
گله مندی شهروند بابلی از اداره آب و فاضلاب
شهروند بابلی از اشتباه مامور آب در وارسی و خوانش کنتور منزلش گله مند است و درخواست پیگیری مشکلش در اداره آب شهرستان بابل را مطالبه می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مازندرانه /  

در صنعت آب، مقوله قرائت کنتور آب و توزیع صورتحساب آب مصرفی که به کار قرائت و توزیع اشتهار یافته مقوله خاصی است. اما اغلب شاهد بروز اشتباهاتی توسط وارسین کنتور ها و توزیع کنندگان قبوض هستیم که این امر پیگیری ها و مدیریت های جزئی و کاربردی را از سوی مدیران می طلبد.

شهروند بابلی در گفت و گو با خبرنگار مازندرانه از صدور صورتحساب آب مصرفی منزلش با رقم بی سابقه ای در طی چند سال اخیر گفت و اظهار داشت:پس از وارسی مامور اداره آب از کنتور و صدور قبض، صورتحسابی با رقم ۴۰۰هزار تومان را دریافت کردم و از رقم بی سابقه ذکر شده در صورتحساب متعجب شدم و با مقایسه این رقم با ارقام صورتحساب های قبلی همین خانه،متوجه بروز اشتباه در صدور قبض یا خوانش کنتور شدم.

وی در ادامه گفت:من تا مراجعه بعدی مامور آب صبر کردم تا علت اختلاف رقم بی سابقه را جویا شوم و پس از این امر،مامور وارسی کنتور آب با ساده انگاری این مشکل ،اشتباه را به گردن بخار آب روی کنتور آب محول کرد و علت این اشتباه را بخار مشهود بر روی ارقام دانست.

شهروند گله مند بابلی،با اشاره به عدم تقبل اشتباه مذکور توسط کارگزار اداره آب،ادامه داد:وقتی راه حل برای رفع مشکلم را از مامور اداره آب جویا شدم،او پیگیری ها برای جبران اشتباهی که من در وقوعش هیچ نقشی نداشتم را وظیفه من دانست و رجوع به اداره آب برای تصحیح صورتحساب را به من پیشنهاد داد.

گفتنی است این قبیل مشکلات با وجود تکرر در همه اداره ها و نهادها تاثیر به سزایی در تنزل سطح رضایتمندی شهروندان دارد و مفهوم حق شهروندی را با اختلال مواجه خواهد کرد.

شایان ذکر است روایت این شهروند بابلی،تلنگری است برای مسئولین و کارمندان هر اداره که با هدف خدمت به مردم مشغول فعالیت هستند تا احساس مسئولیت پذیری در قبال کارهای خویش را از خاطر نبرند.

 

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه

• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.